Cyper Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Det börjar nu närma sig för Scareface The World Is Yours. Kommer förmodligen och köpa detta spel men grafiken ser lite taskig ut. Jaja, huvudsaken att det är blodigt. Officiel sida för spelet Ni som har sett filmen scareface lär känna igen vissa. Känns endå som om kvaliten på bilderna är lite kass. EDIT: BILDERNA NEDAN GÄLLER ICKE LÄNGRE. GRAFIKEN I SPELET HAR NU UPPDATERATS!! Gamespot http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/110/922228_20050421_screen006.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/067/922229_20050309_screen003.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/110/922228_20050421_screen009.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/110/922228_20050421_screen005.jpg Redigerad 3 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ska nog köpa det om det får 7 eller mer i betyg av Gamereactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Är det gjort som i filmen eller typ som gta (fritt)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Är det gjort som i filmen eller typ som gta (fritt)? Vet inte. Det följer I allafall storyn I filmen och karaktärerna är desamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hej, varför envisas du med att skriva scareface? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Har det här inte släppts ännu? Har för mig att det utannonserades för länge sen då skribb klagade som fan på det. Meh, så kommer det först 1:a augusti 2006. Man vill ju ha det i sommar, det är ju då det är känsla. :'( Redigerad 14 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hej, varför envisas du med att skriva scareface? Hur ska det vara då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hur ska det vara då ? Scarface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Har det här inte släppts ännu? Har för mig att det utannonserades för länge sen då skribb klagade som fan på det. Jag har faktiskt också för mig att det har varit ute. Det står annorlunda på Gamespot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Scarface. Jasså, ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Bilderna ser grymt sköna ut. Hoppas att jag får köpa spelet av morsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 "Scareface"... Jag, i egenskap av orakel, förutspår att detta kommer floppa. Big shocker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Hoppas att jag får köpa spelet av morsan. Vad tar hon för ett exemplar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag hoppas lätt på ett toppenspel. Spel baserade på filmer brukar inte funka, men nån gång ska vara den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jag hoppas lätt på ett toppenspel. Spel baserade på filmer brukar inte funka, men nån gång ska vara den första. Finns väl redan ett par bra spel baserade på filmer, t.ex. Chronicles of Riddick lär ju vara det bästa filmlicensspelet som har släppts Filmlicensspel brukar ju ofta vara så sunkiga för att företagen som gör och släpper ut spelen (*host* EA) bara vill mjölka ut massor av pengar av själva licensen. Men om man sätter några ambitiösa killar för att göra spelet och verkligen låter dom hålla på ett tag och inte bara skynda på utvecklingen för att spelet ska komma ut i samband med filmreleasen (som det ofta brukar vara om spelet baseras på en film som ska visas på bio) så kan det självklart bli ett helt lyckat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ett av de bästa spelen i historien är för fan ett filmspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ett av de bästa spelen i historien är för fan ett filmspel Vilket tänker du på...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Nämn ett filmlicensspel som är "ett av dom bästa i historien", tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Skulle vilja se en riktig trailer på spelet där man får se Tony i action. Hoppas det inte är nån jävla Driver3 styrning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ett av de bästa spelen i historien är för fan ett filmspel "50 Cent: Bulletproof"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts