Joey Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 jag hade klarat allt nästan 64 HD alla uppdrag allt!! och så sparar man in sunshine aoutos och så tår det nästa gång när jag ska spela: loading data, please do not remove the memory card.... sen hängde dig sig.. så spara inte där!!! :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Det är ju bara att starta om PS2:an igen. Tror inte det har att göra med var du sparar. Du kan möjligen ha en repig skiva, som gör att det hänger sig. Eller nått lattjo med minneskortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 ja det gjorde jag men sen när det hade laddat klart och så var jag vid första uppdraget igen.. och alla mina sparfiler var borta... jag hade 2 st filer.. och min cd e inte repig.. den har legat i sen julafton.. inte en repa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts