-NightHawk- Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) OJ!!! DET FANNS REDAN EN SÅDAN TRÅD, SLÄNG!!!! SÅG EJ :"> SLÄNG I PAPPERSKORGEN!!! HÄR ÄR DEN RIKTIGA TRÅDEN För er som undrar vad det stod: Vad är eran Favorit-film? Själv har jag väldigt svårt med det men men!!! Fastän det är en gammal film älskar jag den! : Back to the Future OBSERVERA! Skriv genre också! Själv har jag glömt Back to the Future:s genre Har ni nåt emot tråden, varsågod raportera gärna men whina inte HÄR! Redigerad 14 januari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 OBSERVERA! Skriv genre också! Själv har jag glömt Back to the Future:s genre Sci-Fi komedi? --- Monty Python and the holy grail. Bisarr komedi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Inte mina favoritfilmer men Se7en och Köplust är förbaskat bra. Edit: Hur kan jag vara så glömsk så att jag inte nämner Kill Bill-filmerna? Dem är ju två av dem bästa filmerna som finns. Redigerad 14 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts