Cyper Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag har börjat och köra Vice City igen och jag kom på ett uppdrag som jag fick vid en telefonkiosk. Jag skulle döda några viktiga personer som verkligen påminner om andra karaktärer I andra spel. Mike Griffin (?) Dick Tanner (Driver3?) Nick Kong (True Crime: Streets Of L.A - Nick Kang?) Charlie Dilson (?) Marcus Hammond & Franco Carter (The Getaway - Mark Hammond & Frank Carter?) Kändes ganska bra att döda Nick Kong efter allt han gjort mig. R* är ganska lustiga som gör sånt här, men roligt är det! Nån som har lagt märkte till något liknande I Vice City? När jag ändå startar en tråd lägger jag också upp en karta på några saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Men VC kom ju före Driver 3 å True Crime så de e väl snarare dom som har snott från VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Tanner har ju hängt med i alla tre Driverspelen så det kan lika gärna vara från Driver 1 eller Driver 2 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Om jag har fattat rätt så visar kartan några "easter eggs" till VC. Men jag förstår inte vad som är speciellt med Fyren ? Vart är det easter-egg-aktiga? ...Förresten så undrar jag vad Rockstar Games och Vice point langer-plupparna är? Redigerad 16 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Skeppsvraken och ubåten ser intressanta ut! Aldrig sett förut. Har bara sett det lilla vraket vid "film-ön". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Skeppsvraken och ubåten ser intressanta ut! Aldrig sett förut. Har bara sett det lilla vraket vid "film-ön". Jag har berumuda triangle modden installera på mit VC så det ligger skeppsvrak överallt i vattnet Men skeppsvraken ser utom som det där skeppet du spränger i Bomb da Base i Gta3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Jag har berumuda triangle modden installera på mit VC så det ligger skeppsvrak överallt i vattnet Men skeppsvraken ser utom som det där skeppet du spränger i Bomb da Base i Gta3. Här lägger jag fram lite bilder Redigerad 26 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Här lägger jag fram lite bilder Vrf är den understa PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Vrf är den understa PS2? För att den inte é PC eller XB. Redigerad 26 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Visst har nån tittat upp apartment 3C? Direkt från Scareface filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Visst har nån tittat upp apartment 3C? Direkt från Scareface filmen. Japp, mysigt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Visst har nån tittat upp apartment 3C? Direkt från Scareface filmen. Fast det ser inte riktigt ut som i scarface men liknande bara med sängen o badrummet för det ligger bara på andra våningen osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Fast det ser inte riktigt ut som i scarface men liknande bara med sängen o badrummet för det ligger bara på andra våningen osv... Men dom vill väl inte direkt kopiera samma rum. Folk fattar I allafall att det är från Scareface. Redigerad 27 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-=[Mango]=- Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Förlåt för att jag drar upp gammal tråd, men på kartan, vad står vice point langer för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts