filip Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Hej! Jag har tänkt mig att köpa http://www.netgiganten.se/product_info.php...&products_id=29 och ett nvidia geforce 6600 gt är den värd pengarna? Om den inte är det kan nån tipsa om en dator i samma pris klass som är mer värd pengarna? MVH Filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Hej! Jag har tänkt mig att köpa http://www.netgiganten.se/product_info.php...&products_id=29 och ett nvidia geforce 6600 gt är den värd pengarna? Om den inte är det kan nån tipsa om en dator i samma pris klass som är mer värd pengarna? MVH Filip Den såg riktigt prisvärd ut! Kollade runt på lite andra sidor och kunde inte hitta något bättre till det priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Den såg riktigt prisvärd ut! Kollade runt på lite andra sidor och kunde inte hitta något bättre till det priset. Javisst verkade den vara det men blir det inte billigare att mixa ihop något på datorbutiken eller komplett eller någon sådan sida för samma pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag är verkligen inte nöjd med RAM-minnet. Jag tycker att du borde skaffa 1024 mb, minst. PC 3200 är också det minsta acceptabla, tycker jag. DDR2 skulle vara fint på en Gamerdator, men då blir det givetvis dyrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag är verkligen inte nöjd med RAM-minnet. Jag tycker att du borde skaffa 1024 mb, minst. PC 3200 är också det minsta acceptabla, tycker jag. DDR2 skulle vara fint på en Gamerdator, men då blir det givetvis dyrare. Då får han byta processor också. AMD stödjer väl inte DDR2 än? Men som du sa borde han iallafall ha 1024. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Frågan var ju faktiskt om den var värd pengarna. Och nu ska vi väl inte trycka ner allt för mycket, det där duger fint. @SAAB: Jo, antagligen, men jag utgick ifrån att han antagligen inte kunde så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Frågan var ju faktiskt om den var värd pengarna. Och nu ska vi väl inte trycka ner allt för mycket, det där duger fint. @SAAB: Jo, antagligen, men jag utgick ifrån att han antagligen inte kunde så mycket. Jo det är nog sant. Jag orkar inte göra det nu iallafall, är trött och måste sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jo det är nog sant. Jag orkar inte göra det nu iallafall, är trött och måste sova. Gör du så... *Klapp klapp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 . http://www.dustin.se/dacsaportal/system/pa...odID=5010082938 Man måste bygga själv men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 . http://www.dustin.se/dacsaportal/system/pa...odID=5010082938 Man måste bygga själv men ändå! Att bygga själv är inte alls svårt. Den där är verkligen värd sina pengar, tycker jag! Jag förstod mig inte på grafikkortet, men det låter lovande. Dock så känner jag instinktiv motvilja gentemot chassin med fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 . http://www.dustin.se/dacsaportal/system/pa...odID=5010082938 Man måste bygga själv men ändå! Tänk på att momsen läggs på sen så den går på mer en 10k iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Tänk på att momsen läggs på sen så den går på mer en 10k iaf.. Nehe, den är inte ens nära 10'000 kronorsgränsen... Inklusive moms ligger priset på det extremlåga 9 995,00 kr ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nehe, den är inte ens nära 10'000 kronorsgränsen... Inklusive moms ligger priset på det extremlåga 9 995,00 kr ( ) Hehe, va lite trött föt att ränka ut momsen klockan 03:16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hehe, va lite trött föt att ränka ut momsen klockan 03:16 Hehe men det finns en knapp och trycka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hehe men det finns en knapp och trycka på. Okej såg den inte, men man får ju betala frakt så hur som helst så får man inte datorn för under 10k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) De finns ju sätt att komma runt momsen med T.ex. min farsars företag behöver en ny dator total pris 8115:- Edit: Ja, den datorn är värd pengarna filip... Tycker jag iaf^^ Redigerad 14 januari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 De finns ju sätt att komma runt momsen med T.ex. min farsars företag behöver en ny dator total pris 8115:- Edit: Ja, den datorn är värd pengarna filip... Tycker jag iaf^^ Jo, så gjorde jag när jag uppgraderade min. Fabian: Den är rätt lätt att missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts