Villah Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Tjena, asså finns det någon bar där man kan dricka öl? läste i någon bok att det finns en bar som heter "The Craw Bar". där står det "You can relax and have a beer". Hmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Nej du kan inte dricka öl, du dricker dock på dejter fast det har ingen verkan i spelet. Du kan ju testa den här moden. Redigerad 13 januari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nej du kan inte dricka öl, du dricker dock på dejter fast det har ingen verkan i spelet. Fast det är läsk CJ dricker, va? Han dricker inte alkohol, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Fast det är läsk CJ dricker, va? Han dricker inte alkohol, har jag för mig. Det är knark han inte kör med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det är knark han inte kör med Ajdå..My bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts