coola Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Vart kan ja hitta ett flash program där man gör filmer eller annat i?. Edit: Blev en jätte ful titel sorry :"> Redigerad 13 januari, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vart kan ja hitta ett flash program där man gör filmer eller annat i?. Edit: Blev en jätte ful titel sorry :"> Sök på google efter Flash MX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Macromedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Macromedia OFT : Tossie sugen på lite CS ? Kolla in i cs tråden så skriver jag ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Macromedia Sry för att dra upp en gammal tråd men det funkar inte att installera adobe flash gruks muksen. Det kommer upp en ruta där det står "this application are need to install" eller nått, men när jag trycker på retry händer inget, hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Sry för att dra upp en gammal tråd men det funkar inte att installera adobe flash gruks muksen. Det kommer upp en ruta där det står "this application are need to install" eller nått, men när jag trycker på retry händer inget, hjälp? Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Sry för att dra upp en gammal tråd men det funkar inte att installera adobe flash gruks muksen. Det kommer upp en ruta där det står "this application are need to install" eller nått, men när jag trycker på retry händer inget, hjälp? Har du köppt Flash? eller laddat ner 30 dagars trial? BTW: någon som vet i fall det finns några stora uppdateringar sedan Flash MX, som jag kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har du köppt Flash? eller laddat ner 30 dagars trial? BTW: någon som vet i fall det finns några stora uppdateringar sedan Flash MX, som jag kör? Japp, Flash 8. Många nya saker (t.ex filter) eftersom Adobe köpte upp Macromedia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Japp, Flash 8. Många nya saker (t.ex filter) eftersom Adobe köpte upp Macromedia. Tycker ändå att det var bättre när det var macomedia, för det lär väll inte komma nya versioner av Macromedia Fireworks nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Bild? Det löste sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts