allstars Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 ,,,med den som medföljer när man köper ps2 , bara undrar för dom säger att bilden ska bli mycket bättre om man köper en riktig scart ( RGB ) för ps2, men det tycker inte jag ! kanske blir lite lugnare och mjukare bild men färgen är konstant går inte att ändra varken mer eller mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Jag kör med RGB-scart kabel. Jag hade RGB till PSX också. Jag tycker då inte att det blir någon skillnad alls, bara genom att byta kabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 ja måste köra med rgb för annars är det svart vit bild eftersom ja har chippat ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 själv kör man ju antenn kabel, va det nu kan heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Det här är ju ingen undersökning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Det här är ju ingen undersökning! han måste inte ha startat en poll för att det ska vara en undersökning... Jag kör med scart-kabel, har inte testat nåt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Vad har detta med GTA och göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 jag skulle gissa för att det är gta man körvia dena kabel. men det är sant, den borde inte vara här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts