guardian Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Hejsan! har ett litet problem.. när jag gör en bil i Zmodeler så är allt frid och fröjd, med i spelet blir vissa delar sneda (se bild). hur får jag dem att vara normala? en liten fråga till, minns inte hur man texturerade =) hur får jag så jag kan flytta modellen med texturen som bakgrund, så inte texturel ligger snett? extremt tacksam för svar =) EDIT: glömde bild =P Redigerad 13 januari, 2006 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Snygg Vilket spel är det, känner ej igen. *opps, såg nu att det var mafia, missade gubben*:"> Jag kan *EJ* svara på vad du menar bara Redigerad 14 januari, 2006 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Snygg Vilket spel är det, känner ej igen. *opps, såg nu att det var mafia, missade gubben*:"> Jag kan *EJ* svara på vad du menar bara Bilen är en ombyggd nerladdad bil, bytt massa grejer och gjort karossmodifieringar, mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 I Zmod 2 kan man ta display>local axes> Reset to parent eller Reset to world Det brukar funka för mig. Fast jag kommer inte ihåg om det är samma i Zmod 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts