Lofon Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jaa.. jag har gjort en ny GTA film.. Detta är min första film. Den är inte speciellt seriös. Jag åkte helt enkelt omkring i Vice City och filmade med Fraps och kom sedan på en story att gå efter och sköt av några scener till samt redigerade ihop hela härligheten i Vegas. Den skulle vara längre men jag hann inte fortsätta, så det kommer förmodligen en uppföljare istället. Betygsätt gärna men var inte för hårda, den är ju inte så jätte seriös.. Men jag tycker ändå att den är rätt kul! Enjoy! // Greve Von Lofon http://files.filefront.com/FILE_VOTE/;4608...;/fileinfo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Var inte så jätte bra. Ganska tråkig I längden eftersom du mäst kör runt. Men du är på väg I allafall. Edit: Bilcrasher och flimriga snabba scener brukar vara uppskattat. Redigerad 16 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Var inte så jätte bra. Ganska tråkig I längden eftersom du mäst kör runt. Men du är på väg I allafall. Edit: Bilcrasher och flimriga snabba scener brukar vara uppskattat. Hehe joo jag vet att jag mest kör runt, men det är på grund av att jag bara filmade lite allt möjligt i början och kom sedan på att jag kunde lägga till lite text och skjuta av några till scener så blev det en lten kortfilm med story (?)... hehe men men.... någon gång ska jag försöka göra en bättre. Har även spelat in en tvåa, men den vart så dålig att jag valde att inte lägga upp den, om ingen vill se dan förstås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Några fler som tankat filmen än? Vill gärna ha fler recnssioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Story, sa' du? Va' handlar den om då? Förresten, vilken server ska jag tanka ifrån? ÄDIT: Hittade en nu. Tankar för fullt. Redigerad 15 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Några fler som tankat filmen än? Vill gärna ha fler recnssioner! Tycker den var sådär. Roligast var när han skulle hämnas och skjuter mitt på lyktstolpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Tycker den var sådär. Roligast var när han skulle hämnas och skjuter mitt på lyktstolpen. Njäe, det skojigaste va' när han drunknade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har även gjort en tvåa, men den är så kass att jag inte tänker lägga upp den.. Kanske klipper lite med den och fixar till en bättre story, men itne innan dess, för i nuläget vill ni inte se den, jag lovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Om jag ska va' uppriktig för en gångs skulle var denna film mer eller mindre usel. Som att titta på stillbilder med text emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Njäe, det skojigaste va' när han drunknade. NEJ NEJ NEJ! Eller jo kanske ja minns inte för ja såg den för så längesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts