aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Skammligt att folk tror på sånt 2006 Det är ju som att när man kör av vägen med bil så dras man till träd, stolpar mm Nej men jag tror inte på skrock men sånt med bilen som jag tidigare nämnde och sen tex att mackor kommer med smöret nedåt då man tappar. Det är nästan sant det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nope. Helt vanlig dag. Men den är ju inte slut än En vecka tills min födelsedag Har bara haft tur =) fick 105 glassar av en kiosk för hans frys hade gått sönder 42gb sandwhich pepparkaka 20januari FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Måste vara en jäkla skillnad! Ja, det är det verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Otur?! fan... NEJ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag hade det igår. Satte foten på en skarvdosa på golvet, eftersom jag skulle rycka ut sladden som satt i. Sedan när jag drog ur sladden så fick jag en fet kyss, så att säga! (stöt, alltså.) Jävla obehaglig känsla när det sticker till sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Har aldrig haft otur på en fredag nummer 13! Tycker det är rent fjantigt att människor fortfarande tror på skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag är ganska säker på att jag sprängdes. Men jag är inte säker, har inget minne av fredagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Missade 2 bussar på grund av vädret :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Har aldrig haft otur på en fredag nummer 13! Tycker det är rent fjantigt att människor fortfarande tror på skiten Ok, villke tror på det? Jag tror inte tråd skaparen heller tror på sånt men det kan ju vara kul att höra endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Ok, villke tror på det? Jag tror inte tråd skaparen heller tror på sånt men det kan ju vara kul att höra endå. You're right, my friend. Edit; Dadadadada, en till felinloggning, Addepladde skrev texten ovan. Redigerad 14 januari, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) You're right, my friend. Ska vi göra sällis till skolan hädanefter? Redigerad 14 januari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts