Stora_tomtefar Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag tror inte på skrock. Det är bara för dåliga människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Skammligt att folk tror på sånt 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nepp, ingen otur för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Bah. Inget simpelt datum kan stoppa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Faktiskt.. Försökte tanka hem typ 100 teman till moblien men alla var skadade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Needå hade historia prov idag, får 4 men annars har allt annat varit bra Min flickvän var här i kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Förra fredagen den 13:e var en otursdag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag fick gå tidigare ifrån skolan för att jag hade jobbat på rasten. Tur? Nä. Skills. Skills för att jobba på en rast? Nej, har inte haft otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag har fått 10 mbits bredband idag! Hade ju bara 56k-modem tidigare. Så jag har inte haft någon otur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag har fått 10 mbits bredband idag! Hade ju bara 56k-modem tidigare. Så jag har inte haft någon otur! Grattis! 10mbit är ju inte helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag har fått 10 mbits bredband idag! Hade ju bara 56k-modem tidigare. Så jag har inte haft någon otur! Måste vara en jäkla skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nej, inte haft nå otur, visste inte ens att de va freda den 13 förens jag såg den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ja, Satan steg upp ur en A-brunn idag . Han tvingade mig följa med. Så här sitter jag. Hohohoho, nu var jag rolig. Nej, jag har väl inte haft någon särskild otur mer än att jag har formaterat om datorn 3 gånger idag. Orkar inte förklara varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag har inte råkat ut för något, men min kompis tappade bort sin MP3spelare (som han dock hittade senare) och nu på kvällen fick han virus för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag har fått 10 mbits bredband idag! Hade ju bara 56k-modem tidigare. Så jag har inte haft någon otur! Bli medlem på swebits.org, men passa dig för din ratio. Den är jävulsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Blivit på g med en tjej. dessutom har lärarn vart sjuk så man har kunnat sitta o softa med PSP hela dagen, otur? nää. tur? nått liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nejdå... Det har varit lugn.. lite tur faktiskt! Men det är sekretessbelagt... Känner dock att jag blir lite smått förbannad på alla rasistiska svin härpå forumet. Trångsynta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag,brorsan,mammo,pappo och syrran skulle åka till stugan våran. Vi körde på E4;an då en bil körde rakt ut I vägen, vi hade väll farten av 90km/h då. Kunde gått åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Ja, jag slapp betala för thai-sushi-buffén jag och mina vänner gick och åt igår av växelpengarsskäl så... tja, jag kan inte vara gladare. Oj, nu blev det fel här... det där är alltså prima exempel på att jag inte hade otur. Redigerad 14 januari, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Släpte in en jävla massa mål på innebandyträningen och min bror fyllde år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts