Addepladde Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Fredagen den 13:nde är idag, så jag undrar om ni har haft otur? Själv har jag inte alls haft otur, inte tur heller däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag fick gå tidigare ifrån skolan för att jag hade jobbat på rasten. Tur? Nä. Skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Hade ingen otur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Har inte hänt mig något denna dag. Jo, visst. Det satt ett blödande fyllo på en busshållplats som jag hjälpte lite på traven men något annat tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nej ingen speciell otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ja faktiskt. Eller jag själv förstörde denna eftermiddag för mig. Jag hade för hög musik på min mp3 på Bildlektionen. Det tjöt och brusade i öronen efteråt och jag hade en förfärlig huvudvärk hela eftermidda'n. Men som tur är har det gått över nu. Men annars har det varit en riktigt bra dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Yuch! Har halkat 3ggr idag fast jag har köpt en uber sko för 800kr. Armbågen gör ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ja!!! JAG LIDER AV SMÄRTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nä har inte haft otur, jag har fyllt år på en fredag den 13:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Joppido, nej har inte haft otur idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Allt annat än otur kan jag då säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nepp inget hände som alla andra gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nope. Helt vanlig dag. Men den är ju inte slut än En vecka tills min födelsedag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Mer tur än otur. Fick alla rätt på mitt teknik prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Har inte råkat ut för något speciellt. Men den här killen hade verkligen otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Inget ar hänt med mig. Det har varit en rolig dag faktist. Utom att ja sög på CoD2 :'( Fan va jag brukade äga innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Blivit halshuggen tre gånger, men annars har det varit en helt vanlig fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vi fick sluta tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Min far fyllde 49 idag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Blivit halshuggen tre gånger, men annars har det varit en helt vanlig fredag. Okey lite som Nick berg (Nicholas Berg) eller Eugene Armstrong då... Ja, Eugene Armstrong minns man. Han låter lite som Kalle Anka när dom kommit en bit in i hans hals. Shiiii shaaa typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts