MiRRe Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 När jag cammar på msn så hänger sig min cam hela tiden eller stänger av sig. Jag startar om datorn och loggar om på msn men inget hjälper.. Nån som vet vad som e fel? tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Pröva att installera om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Pröva att installera om den. Okej värt att testa =) Tack EDIT: Alltså hur installerar man om sin cam? Jag har aldrig gjort det så jag vet typ inte Redigerad 13 januari, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Okej värt att testa =) Tack EDIT: Alltså hur installerar man om sin cam? Jag har aldrig gjort det så jag vet typ inte CDskivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 A, fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 När vi ändå snackar om webcams. Varje gång jag försöker använda min webcam står det att dne inte är inkopplad. jag har installerat om och gjort massor av grejer, men ändå står det att den inte är i kopplad fast den är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 När vi ändå snackar om webcams. Varje gång jag försöker använda min webcam står det att dne inte är inkopplad. jag har installerat om och gjort massor av grejer, men ändå står det att den inte är i kopplad fast den är det. Jag har också så kommer det upp en ruta också där det står att du inte har tillräckligt med USB% för camen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 CDskivan? Man kan även ta bort drivrutinerna i enhetshanterare och installera om där ifrån, felet kan ju ligga i drivrutinerna så kolla efter de senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag har också så kommer det upp en ruta också där det står att du inte har tillräckligt med USB% för camen? Nä. Står bara att den inte är inkopplad :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nä. Står bara att den inte är inkopplad :S Det finns ju nå på verktyg på msn, där du ska "installera" webcamen. Får försöka förklara bättre imorgon =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Bara jag som kom att tänka på klassikern när jag såg trådtiteln? "Då ser jag mina kontakter en sekund innan dom hänger sig" eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det finns ju nå på verktyg på msn, där du ska "installera" webcamen. Får försöka förklara bättre imorgon =) Prövat det en miljard ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Bara jag som kom att tänka på klassikern när jag såg trådtiteln? "Då ser jag mina kontakter en sekund innan dom hänger sig" eller nåt sånt när jag ska logga in så ser jag mina kontakter och sekunden efter hänger de sig fan att folk fortfarande ens kommer ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 fan att folk fortfarande ens kommer ihåg Så jävla skön. Hur fan kan man glömma den? Precis som: Smorde just in mig med mongokräm, fan vad stabilt det känns! Det är dock lite uttjatat... Förlåt, nu gick jag helt off-topic. Marie: Vad är det för webkamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Så jävla skön. Hur fan kan man glömma den? Precis som: Det är dock lite uttjatat... Förlåt, nu gick jag helt off-topic. Marie: Vad är det för webkamera? Öhh det e en logitech den e bra men den ska ju inte hänga sig för att kvaliten på bilden kunde vatt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Öhh det e en logitech den e bra men den ska ju inte hänga sig för att kvaliten på bilden kunde vatt bättre Jag tänkte att du då kan hämta de senaste drivrutinerna från Logitechs Hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Det är nog din pappa som ser dig strippa för gamla gubbar så han drar ut sladden. Fan, det där var lågt. Redigerad 14 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts