Umberto Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Forumet skulle bli dötrist om alla dom där reglerna följdes ord för ord, det är just detta som gör GTAsajten så unikt. Ptja, reglerna bör ändras. Men så länge vi har de regler vi har tycker jag att vi bör försöka följa dem. Det är liksom enklast så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Ptja, reglerna bör ändras. Men så länge vi har de regler vi har tycker jag att vi bör försöka följa dem. Det är liksom enklast så.. Absolut, där har du helt klart rätt. Men lite regelbrott ibland kan väll godkännas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Absolut, där har du helt klart rätt. Men lite regelbrott ibland kan väll godkännas? Mmm. Men bara lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Arvid gör lumpen, det är därför han är inaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Jag förstår inte varför vi inte får ha forumlekar här? Det höjer gemenskapen och stämningen rejält på alla andra forum jag hänger på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Jag förstår inte varför vi inte får ha forumlekar här? Det höjer gemenskapen och stämningen rejält på alla andra forum jag hänger på Skiten rinner ut och blir spam. Sen kommer förstås folk komma på saker för att få det att klassas som lek, när det i själva verket är spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Liten bump. Jag vet, jag är inaktiv. Pluggar och jobbar röven av mig. Men jag försöker så gott jag kan att komma in och kolla läget ibland. Denna tid varar inte för alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Absolut, där har du helt klart rätt. Men lite regelbrott ibland kan väll godkännas? Ny regel: (!!!) Regelbrott är numer godkänt i vissa former, där olika faktorer spelar in. Om du är gillad av admins och resten av forumet kan du sporadiskt bryta mot paragraf §1.2-§2.1, dock gäller detta inte personer som under viss tid inte haft nämnvärt god relation till övriga på forumet, som dock utan problem bör kunna bryta mot §2.1 om det anses nödvändigt. Dock är detta ett individuellt beslut från admins som också kan tillverka nya regler för att sätta elakingar de inte gillar bakom lås och bom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Alltså elitismen på forumet borde återinföras. Jag vill ha en ny stormaktstid a la Crice-, Pico-, okka- och The dude-eran. Cricekulten var lite läskig, men jäklar vad fint det var. Nej, admins stod inte över oss!!! NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Alltså elitismen på forumet borde återinföras. Jag vill ha en ny stormaktstid a la Crice-, Pico-, okka- och The dude-eran. Cricekulten var lite läskig, men jäklar vad fint det var. Nej, admins stod inte över oss!!! NEJ! Säger killen med 4/5 på sin warn-o-meter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Alltså elitismen på forumet borde återinföras. Jag vill ha en ny stormaktstid a la Crice-, Pico-, okka- och The dude-eran. Cricekulten var lite läskig, men jäklar vad fint det var. Nej, admins stod inte över oss!!! NEJ! Få tillbaka Crice och kör hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Säger killen med 4/5 på sin warn-o-meter.. Kommer från rätt jävla käft, fitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Alltså elitismen på forumet borde återinföras. Jag vill ha en ny stormaktstid a la Crice-, Pico-, okka- och The dude-eran. Cricekulten var lite läskig, men jäklar vad fint det var. Nej, admins stod inte över oss!!! NEJ! Men vad var anledningen till att Siana startade den här tråden en gång i tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Kommer från rätt jävla käft, fitta. Man kan alltid vara stor i käften när man har makten. Men ja, du kanske inte vill vara kvar här längre med den attetyden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Men vad var anledningen till att Siana startade den här tråden en gång i tiden? Kommer från rätt jävla käft, fitta. Now there's an answer for ya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Now there's an answer for ya. Vadå menade du mig? Nej jag är oskyldig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Vadå menade du mig? Nej jag är oskyldig. Han menade att Okkas citat var ett perfekt exempel på varför Siana startade tråden. Aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Han menade att Okkas citat var ett perfekt exempel på varför Siana startade tråden. Aight? Damn right you are. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Man kan alltid vara stor i käften när man har makten. Men ja, du kanske inte vill vara kvar här längre med den attetyden? Att banna personer som Crice, Frenzy och okka gör ju forumet till en såå mycket bättre plats. "Bråk" på forumet är förövrigt bara underhållande, och det tycker du med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Att banna personer som Crice, Frenzy och okka gör ju forumet till en såå mycket bättre plats. "Bråk" på forumet är förövrigt bara underhållande, och det tycker du med. Maimstream också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts