VickeX Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Har inte varit så aktiv på sista tiden. Nu för tiden så känns forumet allmänt trist. Vore roligt om vi kunde få tillbaka den känslan vi hadde för ett par månader sedan. Edit: Har ett nytt tangentbord som är så jävla litet så när jag ska klicka på enter så klickar jag på ä och när jag ska klicka på backspace så klickar jag på "´`" knappen. Redigerad 14 januari, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Har inte varit så aktiv på sista tiden. Nu fär tiden så känns forumet allmänt trist. Vore roligt om vi kunde få tillbaka den känslan vi hadde för ett par månader sedan. Aldrig varit nån jävla känsla det här året och förra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Bättre än nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag tycker att vi inleder ett glädjetema på sajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Har inte varit så aktiv på sista tiden. Nu för tiden så känns forumet allmänt trist. Vore roligt om vi kunde få tillbaka den känslan vi hadde för ett par månader sedan. Jag tyckerockså att det känns lite dött, efter det långa avbrottet så känns det som att vissa har glömt bort GTAsajten under tiden. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Din tjuviga råtta! Det är den vackraste av alla avatarer! BTW, jag gillar råttor. De är söta och mysiga, precis som RavenE Naaaww....vad gulligt sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Aldrig varit nån jävla känsla det här året och förra ju Och du hjälper ju inte till att få tillbaka den med den där inställningen, gullegris... Kom igen, nu tycker jag att vi alla sjunger "We Shall Overcome"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Naaaww....vad gulligt sagt Gruppkram *kramar bara RavenE* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Gruppkram *kramar bara RavenE* Jag vill krama Tweak ( ). Vetefan varför,faktiskt. tanken bara kom upp i huvudet. Kram på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag vill krama Tweak ( ). Vetefan varför,faktiskt. tanken bara kom upp i huvudet. Kram på dig Du vet inte hur länge jag har velat höra det där! En wub från Tija, en kram från Kebab. Nu saknas bara en puss av MetoC7 så är mitt liv..någoting.. hittar inte ordet.. typ fullständigt eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Du vet inte hur länge jag har velat höra det där! En wub från Tija, en kram från Kebab. Nu saknas bara en puss av MetoC7 så är mitt liv..någoting.. hittar inte ordet.. typ fullständigt eller något. tycker det är hyffsat bra nu iof är jag bara i moddeleringstråden, foto tråden, wow-tråden och allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 är mitt liv..någoting.. hittar inte ordet.. typ fullständigt eller något. Fulländat, kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Fulländat, kanske ? Där satt den! Hade det på tungan Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Där satt den! Hade det på tungan Tack! Varsågod, alltid kul att bidra till ett lyckligare GTAsajten haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Och du hjälper ju inte till att få tillbaka den med den där inställningen, gullegris... Kom igen, nu tycker jag att vi alla sjunger "We Shall Overcome"!!! Nepp, inte förrän pKz har blivit vän med mig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Verkar som om mitt hopp floppade. Folk slänger ut skit om Skåne, alla anklagar varandra för att skriva Warez, klagar på folks stavning och Grim och pKz verkar ha blivit officiella slagpåsar. Pschhht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Verkar som om mitt hopp floppade. Folk slänger ut skit om Skåne, alla anklagar varandra för att skriva Warez, klagar på folks stavning och Grim och pKz verkar ha blivit officiella slagpåsar. Pschhht. Oftast finns det alltid något bakom. Dvs, folk klagar inte på pKz och Grim utan en anledning osv. Men man kan ju alltid glömma allt och börja på en ny kula. Det ska jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Verkar som om mitt hopp floppade. Folk slänger ut skit om Skåne, alla anklagar varandra för att skriva Warez, klagar på folks stavning och Grim och pKz verkar ha blivit officiella slagpåsar. Pschhht. Jag har försökt tänka på att vara snällare, vetefan om det funkar. Men som SlewME sa, det finns ju anledningar. Det funkar ju inte att diskutera som pKz gör, det är klart att folk blir arga. Han överreagerade också på avatar och signatur-stölden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Tack Tweak, vi har hört det. Och jag övereagerade inte, jag LACKADE. Javisst, jag ska försöka med en glädjetid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Min signatur är ganska glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts