Zack Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag kan början!!! "Gräääääääääv bort skååååne!" ni får gärna lägga till lite mer. För er kokkobengos så skämtar jag bara Nu är det bara överdrivet och omoget, håll dig till Skåne-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag kan början!!! "Gräääääääääv bort skååååne!" ni får gärna lägga till lite mer. För er kokkobengos så skämtar jag bara "jaeger æter baaaaaaaaajs" ni får gärna lägga till lite mer. För er cocconuts så kan detta vara allvarligt =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 "jaeger æter baaaaaaaaajs" ni får gärna lägga till lite mer. För er cocconuts så kan detta vara allvarligt =/ Nej det där gick över gränsen. Buhu. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 SNÄLLA OCH MYSIGA! På gtasajten är vi alla vänner Trallalalala fiddelpom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nej det där gick över gränsen. Buhu. :'( Aaw, f´låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Jag bjuder alla att ta ett choklad så att ni bler glá utom jaeger Redigerad 13 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vi komma, vi komma från peppakakeland Från lappland till skåne så kommer vi hand i hand Vi älskar varandra så, Vi postar och quotar när vi får, Från sälen till sälen så andas vi inte med gälen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag bjuder alla att ta ett choklad så att ni bler glá utom jaeger Åh va gott, då bjuder jag på Ramlösa till alla, speciellt till jaeger.. Ramlösa kommer ju från SKÅNE.. drink bitch, drink Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vi komma, vi komma från peppakakeland Från lappland till skåne så kommer vi hand i hand Vi älskar varandra så, Vi postar och quotar när vi får, Från sälen till sälen så andas vi inte med gälen. Mysig, lite najs melodi och vi har en mysig sommarhit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Låt inte detta gå överstyr nu bara. Gör inte ett inlägg i en tråd och skriv "Nu ska vi vara snälla", och inget mer, såvida det inte är akut kris. Ooo, clever me. Jag lägger till det. Ho- hum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Sluta bråka nu gott folk, va glada, sov och ät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Kan det vara att det är en mörk årstid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Siana@ Sen är det ju det att man måste tänka efter om det man tycker är bråk kanske bara är diskussion. Och om man blir arg på någon så behöver man inte svära tex. Visst, det kanske är fröknarna på skolan som säger att man inte ska svära men om vi får ett svordoms fritt forum så kommer det bli betydligt trevligare här, man behöver inte vara "rädd" för vilka kommentarer man kommer ställas imot m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Skulle vi inte kunna göra såhär: Alla GTAsajtare som läser detta kan ju ha en kärleksfull avatar/signatur? Edit: Har bytt till hjärtat nu... Redigerad 14 januari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Skulle vi inte kunna göra såhär: Alla GTAsajtare som läser detta kan ju ha en kärleksfull avatar/signatur? Edit: Har bytt till hjärtat nu... Vi behöver ju inte överdriva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vi behöver ju inte överdriva... Second that. Är det meningen att vi ska vara en stor grupp av rosa björnar som i harmoni dansar runt julgranen 'Hopferallan leeej...' Kan väl kanske bättra mig men jag säger det jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Tja, nu har vi nått botten, @ Fredag den 13'e. Så nu ska vi upp, upp upp! *Nynnar på hissmusik* Van halen? "Love in an elevator"? Bra initiativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Japp. Slut på alla påhopp (kebab?). Va? Påhopp? Jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Skulle vi inte kunna göra såhär: Alla GTAsajtare som läser detta kan ju ha en kärleksfull avatar/signatur? Edit: Har bytt till hjärtat nu... Din tjuviga råtta! Det är den vackraste av alla avatarer! BTW, jag gillar råttor. De är söta och mysiga, precis som RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Second that. Är det meningen att vi ska vara en stor grupp av rosa björnar som i harmoni dansar runt julgranen 'Hopferallan leeej...' Kan väl kanske bättra mig men jag säger det jag tycker. Haha, det jag skrev på första sidan... Nu menar inte jag att vi ska bli något flowerpower- forum. Visst fan kan man bli förbannad ibland, men det har ökat drastiskt på senaste tiden. Bara det att en del verkar ha tagit mitt budskap rakt till hjärtat. Gulligt, pojkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts