Anteeh Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Har försökt åtskilliga gånger med att försöka klara uppdraget "freefall" men inte lyckats. vädjar nu till er om hjälp.GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Har försökt åtskilliga gånger med att försöka klara uppdraget "freefall" men inte lyckats. vädjar nu till er om hjälp. Vart exakt fastnar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anteeh Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 3 personer har lyckats ladda ner det men ingen som har lust att vara gÿllig och göra det åt mig? Jag lyckas inte komma in i coronan bara, antingen så kommer jag för långt bak och hinner inte ikapp eller så kommer jag precis bakom men lyckas inte åka in i ringen för att planet svänger för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Testa med att börja åka tillbaka någon sekund innan jetplanet kommer, för ditt farmorsplan åker ju lite snabbare så det är inget problem om man inte väntar med att vända tills det har passerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Här har du, såg att du hade fuskat på savet inte bra.GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anteeh Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Hehe, tack så mycket för hjälpen bryngel men en kompis fixade det åt mig. ännu en gång tack för din vänlighet *edit* Jo jumpjet och rocketman är ju lustiga fusk inget som går att undgå Redigerad 14 januari, 2006 av Anteeh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts