Wanker Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag installerade nyss om mitt San Andreas. La då till patchen Hot Coffee och vill samtidigt använda några fusk, vilket inte funkade. Prövat med fusk innnan och då har det gått bra. Nån som varit med om något liknande? Måste jag ta bort Hot Coffee :'( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wanker Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Fixade det. Gjorde fel Så ta och lås tråden eller släng den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Fixade det. Gjorde fel Så ta och lås tråden eller släng den Låses tråden hindras ju framtida diskutioner och en ny likadan måste startas. Berätta gärna hur du löste det, kan vara användbart för fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts