StellHell Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Eftersom ingen i topicen var reggad under barnåret och fick se forumet ta sina första steg har ingen aning om vad stämning är i GTAsajten termer. 2002 var ett magiskt år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det är ett forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Eftersom ingen i topicen var reggad under barnåret och fick se forumet ta sina första steg har ingen aning om vad stämning är i GTAsajten termer. 2002 var ett magiskt år. Host, jo. Och jag håller med dig. Men den stämningen har man nästan glömt, nu är man nöjd bara man får en tråd utan bråk. @Meller: Åh, nej. Wub wub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Eftersom ingen i topicen var reggad under barnåret och fick se forumet ta sina första steg har ingen aning om vad stämning är i GTAsajten termer. 2002 var ett magiskt år. O RLY? Ah, kamratsskap och förståelse i ett nötskal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Mmmm sånt var det mycket av.... BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 O RLY? Ah, kamratsskap och förståelse i ett nötskal. @P-C Den var klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ja, stämningen är inte vad den brukat vara. Därför hoppas jag att med en GTA: SA community vid öka känslan av samhörighet och kamratskap på en plats som ungdomar samlas på för att dela sina åsikter om GTA-spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Va gött det var när det bara fanns 1000 members Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Va gött det var när det bara fanns 1000 members Hur stor var aktiviteten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hur stor var aktiviteten då? Enorm, faktiskt. Iom. spam-forumet skrevs det inlägg nästan konstant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Jag minns att nån medlem under 1000-strecket sa att aktiviteten ökade väldigt mycket efter 1000-strecket. Redigerad 14 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Tråd? Du menar avdelning va? Japp, jag sa fel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vote: Vej ej har inte vart så aktiv på senaste tiden...men jo, lite skillnad märks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Tycker att stämningen har försämrats avsevärt genom åren. Kom själv hit sent i November -02 och då var det en trevlig stämning här på forumet. Alla var trevliga och även om någon ställde någon dum fråga var man sjysst och svarade trevligt istället för "Det var det absolut dummaste jag hört idag." Så är det nu för tiden. Alla ska vara på den som förstår mindre. Hur kul skulle ni själva tycka det var ifall vi som kan mer än er skulle vara på er?? Det är ju meningen med det här forumet som så många andra att man ska leta efter hjälp och våga fråga. Genom eran dåliga attityd skrämmer ni iväg många trevliga människor/medlemmar, som kanske om ni gett dem en chans skulle kunna tillföra det här forumet något bra. Själv anser jag att det ska vara varning på de som uppför sig taskigt eller nedlåtande. Men eftersom att vissa utav moderatorerna inte gör någonting åt det så antar jag att de tycker det är okej. Det är min synpunkt och vad jag själv tycker om stämningen här på GTAsajtens forum. Ingen idé att ni skriver något ont om mitt inlägg som att ni känner er träffade eftersom att det är riktat till er allihopa som en liten "reminder" för att ni ska bättra er. De ända som ska känna sig träffade är i såna fall Hultenius och moderatorerna med det sista om att de inte gör något åt att folk är otrevliga här på forumet. Oj vart lite lång det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 För tillfället är den rätt skoj. Skåne och dialekt- debatten äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 För många 14-åringar här, sen är detta ett GTA-forum inte ett offtopic forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 För tillfället är den rätt skoj. Skåne och dialekt- debatten äger. Kunde inte sagt det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 O RLY? Ah, kamratsskap och förståelse i ett nötskal. Det är kamratskap. Såg du inte hur vi gaddade ihop oss och gick emot Stoffe. Alla bråk på den tiden varade bara i en topic. Och det var glömt dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Tycker det var nice när jag kom. Sommaren 03. Glassen var god. Tjejerna snygga. Solen sken hela dagarna. Nu äter jag inte glass särskilt ofta. Tjejerna har nog tappat lite i kvalité trots allt, och solen skiner verkligen inte. (Kan dock bero på att det är kväll nu) Så ja, jag tror nog stämningen har blivit sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts