Karatemorfar Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Har lite problem när jag ska bränna rippade filmer. ja, jag vet . det är warez eller vad fasen det heter . när jag ska bränna mina rippade filmer som är mpg (TROR JAG) så funkar det, men när jag ska lägga (add) en .avi film så går det inte. Eller det kanske var tvärt om . Kommer inte ihåg. Jag bränner med Nero, vilket vet jag inte . Men är nog det nyaste. Har DVD skivor. Har testat med DVD -R , +R och +RW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Har lite problem när jag ska bränna rippade filmer. ja, jag vet . det är warez eller vad fasen det heter . när jag ska bränna mina rippade filmer som är mpg (TROR JAG) så funkar det, men när jag ska lägga (add) en .avi film så går det inte. Eller det kanske var tvärt om . Kommer inte ihåg. Jag bränner med Nero, vilket vet jag inte . Men är nog det nyaste. Har DVD skivor. Har testat med DVD -R , +R och +RW Jag förmodar att du skall bränna en rippad film från din familjs thailandsemester, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag förmodar att du skall bränna en rippad film från din familjs thailandsemester, eller hur? Jaa, men inte thailand .. Utan Italien. Och det konstiga är att filmerna bli i olika format, .avi och .mpg .. så nu undrar jag hur man gör.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag förstår inte riktigt vad du menar. Du kan bränna mpg men inte avi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag förstår inte riktigt vad du menar. Du kan bränna mpg men inte avi? Ja, eller om det är tvärtom . Ska ju lägga in flera filmer på en dvd skiva, och när jag tar en fil, om det nu är .avi eller .mpg vet jag inte , mendet står att det inte går med den filtypen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ja, eller om det är tvärtom . Ska ju lägga in flera filmer på en dvd skiva, och när jag tar en fil, om det nu är .avi eller .mpg vet jag inte , mendet står att det inte går med den filtypen. Konvertera dem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vilket program är det som du använder till att bränna med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vilket program är det som du använder till att bränna med? Nero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vilket program är det som du använder till att bränna med? Nero skrev han.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Fan, äre ingen som vet? Har haft samma problem jag, idag. Testade att bränna på något konstigt sätt och då gjorde Nero någon jävla imagefil på 60gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Mycket olagliga trådar/inlågg på sistone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Mycket olagliga trådar/inlågg på sistone Vart? han skriver att han vill bränna en rippad film. det kan ju vara en semesterfilm eller en film som är laglig att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts