Everest Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/val2006/stor...,762009,00.html Hur tror ni det kommer gå för Piratpartiet? De tror att de kommer över fyra procent. Vore väl lite kul om det hände? Fast jag tror inte frågan är tillräckligt stor, nya partier brukar oftast ha problem att skaffa väljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Skulle vara riktigt skoj om dom kom upp över 4 procents spärren. Fast det jag alltid undrat och det jag och mina vänner (en av dom iallafall) undrade var vilket block som skulle vara på, röda eller blåa. Såg inte jag en sånhär tråd för någon dag sen?? Redigerad 13 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Om detta går genom, kommer vi få tanka fritt helt lagligt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Att dom kommer in betyder inte att allt det går igenom, bara att alla får veta att dom finns, och vilka åsikter dom har.. Typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Finns redan tråd om detta: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36318 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nej, om dem kommer in i riksdagen så innebär det inte att fildelning blir lagligt. Det kommer inte ens bli lagligt om dem vinner valet. Om ett amerikanskt företag släpper ett spel kan inte vi avskaffa upphovsrätten på det, eftersom företaget ligger i USA där amerikansk lag gäller. Det enda bra dem har att komma med är avskaffning av mjukvarupatent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 OK, och snart kommer väl snattarpartiet också, som kommer legalisera snatteri och mildare rån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 OK, och snart kommer väl snattarpartiet också, som kommer legalisera snatteri och mildare rån... Bra jämförelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts