AntiClimax Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Kommar man kunna modda Liberty City Stories? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vet inte riktigt, men måste vara jävligt jobbigt och svårt att modda till PSP.. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nej, man kan ju redan ladda ner Edison Carters cheat device, det är ju lite som moddning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jo men du kan ju knappast räkna med lika många och bra moddar som till dator. Men om det går att modda till PSP, varför moddar då ingen till PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 För att man kan koppla en USB kabel till PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) För att man kan koppla en USB kabel till PSP. Och det finns verkligen ingen sån funktion till PS2 eller? Kan ingenting Men du har ju ändå ingen USB-kabel till din PSP, haha. Jag tror dock att den jag fik med min nya mp3 är precis rätt storlek, du kan få låna Edit, jaggillar dina intressen. Redigerad 13 januari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Hsr skaffat mig en USB dom passar till PSP nu, hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Hsr skaffat mig en USB dom passar till PSP nu, hihi Okej fett. Haha, chat i denna tråden typ. Logga in på msn istället, blockland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Till PS2 finns inte någon möjlighet att lagra saker på ett minneskort eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jo men det är ju såhär - på Fusk/Mod's finns lite olika typer av mods/fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts