syyyg Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Rösta på de spelet som är mest värt för pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag votar på True Crime för att det är det enda som jag har spelat. Men The Warriors ser kul ut det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Har inte spelat något av dem, men The Warriors verkar roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Bara skitspel du har där... men de bästa är väl True crime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 FInns det någon karta till true crime som visar vart på den kartan frihetsgudinnan ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Da Warriors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 The Warriors! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Har inte spelat något av dem, men röstar på The Warriors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vóte: KRIGARNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 True Crime! Varför? The Wariors är GTA, fast utan det som fick folk att köpa GTA från första början: frihetskänsla. Kvar har man sladdrig kontroll och halvkass grafik. LA:Rush är NFS underground2, fast utan det som var allra roligast i det spelet: bilbyggande. Det enda man kan göra är att köra sin bil till West Coast Customs, och låta dom bygga om din bil PER AUTOMATIK. Och så är bildhastigheten bland det kassaste som människan skådat i denna genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Intresant röstning det här . Jag har själv kört alla tre och har själv True crime. De andra har ja kört hos kompis. True crime är roligast tycker jag och L.A rush e som sagt väldigt KASST både när de gäller frihet och grafik . Tråkit men sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 True crime new york city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Om du vill ha ett spel där det är nästan omöjligt att köra bilarna, enformiga uppdrag, kort men halvbra story så väljer du true crime. The Warriors är fett soft. (köp det) LA rush, aldrig spelat Redigerad 14 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Null vote. Mög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Om du vill ha ett spel där det är nästan omöjligt att köra bilarna, enformiga uppdrag, kort men halvbra story så väljer du true crime. The Warriors är fett soft. (köp det) LA rush, aldrig spelat JA tycker att det är jättelätt att köra bilar och uppdragen e skoj men de kanske bara e du som e konstig Å rösterna går bra ser jag. Redigerad 15 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) JA tycker att det är jättelätt att köra bilar och uppdragen e skoj men de kanske bara e du som e konstig Å rösterna går bra ser jag. Varför är jag konstig för jag tycker en sak men inte du bara för du tycker nått annat. Redigerad 15 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Inget av dom: The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts