Jump to content

Vilket är bäst att köpa?

syyyg
 Share

53 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

True Crime!

Varför?

The Wariors är GTA, fast utan det som fick folk att köpa GTA från första början: frihetskänsla.

Kvar har man sladdrig kontroll och halvkass grafik.

LA:Rush är NFS underground2, fast utan det som var allra roligast i det spelet: bilbyggande. Det enda man kan göra är att köra sin bil till West Coast Customs, och låta dom bygga om din bil PER AUTOMATIK. Och så är bildhastigheten bland det kassaste som människan skådat i denna genre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du vill ha ett spel där det är nästan omöjligt att köra bilarna, enformiga uppdrag, kort men halvbra story så väljer du true crime.

The Warriors är fett soft. (köp det):mellow:

LA rush, aldrig spelat

JA tycker att det är jättelätt att köra bilar och uppdragen e skoj men de kanske bara e du som e konstig :huh:

Å rösterna går bra ser jag.

Redigerad av syyyg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JA tycker att det är jättelätt att köra bilar och uppdragen e skoj men de kanske bara e du som e konstig :mellow:

Å rösterna går bra ser jag.

Varför är jag konstig för jag tycker en sak men inte du bara för du tycker nått annat.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor