Mervin Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Vad gillar du mest - Grinds, annonstavlor hopp, hitta punkter och flyga högt. EDIT 1: Tänkte göra min nya stuntfilm - så jag undrade vad jag ska ha med EDIT 2: VOTE BILLBOARDS EDIT 3: "Punkthopp" = hitta punkter och flyga högt. Redigerad 13 januari, 2006 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vote: Annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vote: "Punkthopp" vettej vad de är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 VOJT: allt är lika bra! tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vet bara vad grinds är av alternativen Och det hatar jag såvdia det inte är ett fett hopp med volter och skit innan och sen landar man och börjar grinda.. Som TMS gör Gillar massa volter och höga hopp med bilar, gärna Infernus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vet bara vad grinds är av alternativen Och det hatar jag såvdia det inte är ett fett hopp med volter och skit innan och sen landar man och börjar grinda.. Som TMS gör Gillar massa volter och höga hopp med bilar, gärna Infernus! Håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts