Gäst Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jo, Wurm är alltså ett MMORPG där du skapar allt själv, Vill du ha mat får du fånga en fisk, Göra en gryta, Göra upp eld och på så sätt få mat, Ganska roligt när man förstår sig på det Spelet är nu JAVAbaserat, Så man måste ha Java för att kunna spela det www.wurmoline.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jo, Wurm är alltså ett MMORPG där du skapar allt själv, Vill du ha mat får du fånga en fisk, Göra en gryta, Göra upp eld och på så sätt få mat, Ganska roligt när man förstår sig på det Spelet är nu JAVAbaserat, Så man måste ha Java för att kunna spela det www.wurmoline.com Du kanske ska s till att länken är rätt? http://www.wurmonline.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Du kanske ska s till att länken är rätt? http://www.wurmonline.com Ops då, Tur att du är med Siana BTW, En björn dödade mig nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Fel forum? Jag skapade ett konto i tråden om spelet i Spel-forumet. Det sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Fel forum? Jag skapade ett konto i tråden om spelet i Spel-forumet. Det sög Och jag gjorde det först av alla .. Så, sök först snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Är inte det det spelet som laggar skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jo, som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag tänkte testa förut, men det laddade så jävla mycket, jag orkade inte vänta. Är det värt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag tänkte testa förut, men det laddade så jävla mycket, jag orkade inte vänta. Är det värt det? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts