Crusader Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 ...Börjar NU!!! Typ! Har inte sett nåt avsnitt innan. Joss Whedons favoritserie så den lär vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag lider av akut sömnbrist, och skulle gärna hoppa till sängs om inte vissa andra i hushållet ogillade min dygnsrytm så mycket, men... Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 OK, här var det ju inte lika uppstissat som det är på övriga Svenska forum där plötsligt en jäkla massa är inne och snackar om VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 HHAa ja tror ja såg de nu typ tror de handla om en neger å nån blondin som tycker sdom är tuffa och smarta leker med bevis och knark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det var ju också ett sätt att beskriva den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Har sett första säsongen. Inte lika bra som Buffy (den serie VM oftast liknas vid), men definitivt bästa ungdomsserien sedan Buffy lades ner. Mycket bra serie, rekommenderas varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Såg det igår, var faktiskt ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Veronica Mars maraton med de första 4 avsnitten börjar på SVT2 NUUUUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag kollade på maratonet. Verkligen en bra serie! Man såg Paris Hilton skymta förbi en snabbis också, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag kollade på maratonet. Verkligen en bra serie! Man såg Paris Hilton skymta förbi en snabbis också, va? Jepp, men bara 1 avsnitt. Längtar tills på torsdag då avsnitt 5 visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jepp, men bara 1 avsnitt. Längtar tills på torsdag då avsnitt 5 visas. Ja, den serien måste man nog börja följa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Sett tio avsnitt, hur många finns det på säsong 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Sett tio avsnitt, hur många finns det på säsong 2? Sista avsnittet, nummer 22, sändes tionde Maj. Lite sent kanske. Aja, måste bara kommentera säsongsfinalen. Wow. Fan vad bra. Hade nog aldrig väntat mig att det var den personen som planterade bomben på bussen, mördade Curly, och allt annat den lilla sociopaten kan ställas till skuld för, t.ex den där grejen från säsong ett, som vi trodde var upplöst. Äskade hela scenen på hotelltaket. Creepy dude/dudette. Så här bra TV har jag fan inte sett sedan Buffys glansdagar. Jag kommer nog fan längta mer efter säsong tre av Veronica Mars än säsong tre av Lost. Nästan iaf. Det kommer nog bli en större cliffhanger i Lost dock, så jag kanske får ta tillbaka det sista sen på Torsdag. Några nya VM fans sedan sist? Redigerad 20 maj, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Väldigt fin 'bild', typ ögongodis att se på något sätt. Har sett typ, 7 avsnitt, missade par avsnitt dock och hade inte direkt lust att se resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Sista avsnittet, nummer 22, sändes tionde Maj. Lite sent kanske. Aja, måste bara kommentera säsongsfinalen. Wow. Fan vad bra. Hade nog aldrig väntat mig att det var den personen som planterade bomben på bussen, mördade Curly, och allt annat den lilla sociopaten kan ställas till skuld för, t.ex den där grejen från säsong ett, som vi trodde var upplöst. Äskade hela scenen på hotelltaket. Creepy dude/dudette. Så här bra TV har jag fan inte sett sedan Buffys glansdagar. Jag kommer nog fan längta mer efter säsong tre av Veronica Mars än säsong tre av Lost. Nästan iaf. Det kommer nog bli en större cliffhanger i Lost dock, så jag kanske får ta tillbaka det sista sen på Torsdag. Några nya VM fans sedan sist? Jag har också sett alla sen dess, alla samma dag de kom ut Tycker säsongsavslutningen på tvåan var mycket bättre än ettan. Fan, när planet sprängdes och allt, jävligt oväntat att det var han som gjorde det också. Men det är det som gör det så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Slötittade på Veronica Mars nu.. I slutet så hade hon en lapp som det stod "True love stories never end 4 8 15 16 23 42" på.. What about it? Varför the numbers från lost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Slötittade på Veronica Mars nu.. I slutet så hade hon en lapp som det stod "True love stories never end 4 8 15 16 23 42" på.. What about it? Varför the numbers från lost? Antar att man får svaret om en vecka Anyhoo, två bra TV-serier, och jag skulle gissa att de försöker skapa ett ännu större moln av mystik kring siffrorna. Att de försvunnit från Lost (har hört detta från en vän, själv slutade jag kolla efter säsong 1), och hoppat in i Veronica Mars gör det inte mindre intressant. Det finns säkert dussintals forum och bloggar dedikerade till detta, om du vill ha ytterligare läsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Antar att man får svaret om en vecka Anyhoo, två bra TV-serier, och jag skulle gissa att de försöker skapa ett ännu större moln av mystik kring siffrorna. Att de försvunnit från Lost (har hört detta från en vän, själv slutade jag kolla efter säsong 1), och hoppat in i Veronica Mars gör det inte mindre intressant. Det finns säkert dussintals forum och bloggar dedikerade till detta, om du vill ha ytterligare läsning. Oh jävlar.. Lite överdrivet men kul hursomhelst Det är torsdag idag.. och det börjar väl vid 20.00? Bir att se nästa gång:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts