antetheman Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja min första fråga är var jag får tag i det..Jag har det Sa till ps2 men har nyligen fixat de till pc och orkar inte köra om det. Och när jag väl har den filen, var ska jag lägga in det? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja min första fråga är var jag får tag i det..Jag har det Sa till ps2 men har nyligen fixat de till pc och orkar inte köra om det. Och när jag väl har den filen, var ska jag lägga in det? tack på förhand Här du får mitt. Ursäkta kläderna hade precis gjort CC. GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Okej tack men var ska jag lägga den? och är den 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Mina Dokument\GTA San Andres User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har alltid undrat varför folk vill ha en 100% save.. Då finns det ju inget och göra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har alltid undrat varför folk vill ha en 100% save.. Då finns det ju inget och göra ju Men öppna ögonlocken och läs lite! Ja min första fråga är var jag får tag i det..Jag har det Sa till ps2 men har nyligen fixat de till pc och orkar inte köra om det. Och när jag väl har den filen, var ska jag lägga in det? tack på förhand happy.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts