RavenE Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag vet, ni är säkert trötta på alla trådar liknande den här, men jag är ej så bra på datorgrejer, så jag behöver lite hjälp.. Jag har en sådan här dator, klarar den spelet? Press me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det står inte grafiken men det borde gå bra utom i LV som på min dator(men det är bara ibland men vem vill vara i där). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har Nvidia nånting... vart kollar man vad man har för grafikkort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har Nvidia nånting... vart kollar man vad man har för grafikkort då? Har du mer än 64 mb? för då går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Har du mer än 64 mb? för då går det. Det enda jag hittar är namnet "NVIDIA GeForce2 MX" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det är ju inte säkert att det går på Geforce 2 kort tor att spelet kräver Geforce 3 eller bättre(directX9 kompitabla drivrutiner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det enda jag hittar är namnet "NVIDIA GeForce2 MX" Ja har typ mostsvarande Geforce2.(ja har bärbar dator). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Tjjaa, Helt problemfritt borde det inte gå, Men står du ut med lagg så är det nog ingen fara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det står inte grafiken men det borde gå bra utom i LV som på min dator(men det är bara ibland men vem vill vara i där). Min dator ligger lååångt över systemkraven. Men ändå så laggar det på vissa ställen i los santos. Grymt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Min dator ligger lååångt över systemkraven. Men ändå så laggar det på vissa ställen i los santos. Grymt irriterande. Aha. min laggar när det regnar, väldigt sällan i LS, ibland SF, nästa jämt i LV. Men ja har allt på lägsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Min förra dator var en P4 1,7GHz med 512mb ram och samma grafikkort och på den hackade GTA:SA. *edit Är du inte kräsen när det gäller hackandet så kan du nog köra. Redigerad 13 januari, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag kör absolut alla högsta inställningar på amd xp 2600+ 768 ddr ram och ati radeon 9600 256 mb. Det hackar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Det enda jag hittar är namnet "NVIDIA GeForce2 MX" Jag har det.....det är 64mb... Redigerad 13 januari, 2006 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Haha, ja själv sitter man me en 3800+ då och ett X800 så ja undrar om det klarar GTA:D haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Haha, ja själv sitter man me en 3800+ då och ett X800 så ja undrar om det klarar GTA:D haha So? Onödig kommentar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Haha, ja själv sitter man me en 3800+ då och ett X800 så ja undrar om det klarar GTA:D haha Om det är X-press kanske inte :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Haha X-press, nej! ja har 120 fps på max grafikinställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Det står inte grafiken men det borde gå bra utom i LV som på min dator(men det är bara ibland men vem vill vara i där). Funkar ett GeForce 6600GT 128MB? ? Redigerad 16 januari, 2006 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts