.:Gurkan:. Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har precis fått Doom 3 och jag undrar om jag vågar starta det. Jag har FEAR och tycker det är någolunda läskigt. kommer jag tycka att Doom 3 är läskigt?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 NEJ JELP! Nödvändigaste tråden 2k6 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Nej, du kommer att ramla av stolen, slå huvudet i golvet och sedan springa till din morsa och gråta Redigerad 12 januari, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Du kan ta det lugnt Doom 3 är inte läskigt alls... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja för tusan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hmm, det är mera overkligt liksom. Och i början är det mera: Oj! Där hoppade han fram, gud vad skrämd jag blev". Sen är det inte jätteläskigt, men man kollar ju innan man går framåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Tack för svaren, inte de två översta...Men...Hur är ban designen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Men va fan det är väl olika för varje person? Onödig poll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Tack för svaren, inte de två översta...Men...Hur är ban designen? Men fatta ordet ironi! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Men va fan det är väl olika för varje person? Onödig poll Herre, Dom kan väll berätta om hur dom tycker spelet är. Det brukar vara rätt så lika... EDIT: Jag hatar ironi, det kommer att förstöra jorden en dag. Ironi = farligt för mänskligheten Redigerad 12 januari, 2006 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Herre, Dom kan väll berätta om hur dom tycker spelet är. Det brukar vara rätt så lika... EDIT: Jag hatar ironi, det kommer att förstöra jorden en dag. Ironi = farligt för mänskligheten Jo men hur fan vet vi om du tycker det är läskigt? Man kanske skulle kunna fråga om det är läskigt men inte "Är detta läskigt"? Skulle man då fråga om t.ex. san andreas "Tycker jag det här är kul?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Om de tycker det är läskigt, så skriver de från sina upplevelser och så fattar jag att det är läskigt...Va inte så gnällig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Varför skulle tråden vara onödig? Kanske lite dåligt formulerad, men han undrade bara hurpass Doom var läskigt. Klarade du FEAR, klarar du Doom. Man SKA bli rädd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Har du köpt ett spel du inte vet något om? Luktar det buske, någon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Har du köpt ett spel du inte vet något om? Luktar det buske, någon? Mmm... Hallonbuske Vote: JA, kör spelet för fan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) F.E.A.R är läskigare än Doom 3? Doom är liksom, "Ravrrh" "Huh?" "Wtf är min fiende?" "RARRH!" "AHA!" "Pang" F.E.A.R är mera, "Hjärtat ticka" "Hörlurarna Skriker" "Ahhh hjälp, det är tjejen" "Gå iväg, gör mig inte illa" :'( "Phuu.." Redigerad 12 januari, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Om du känner att du måste fråga om det är det nog inget spel för dig... Vote: Nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) VOTE: Nej du är en fegis som kommer att bajsa i blöjan om du spelar det Nej men du vågar nog starta det. Redigerad 12 januari, 2006 av gizmo91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 NEJ DU VÅGAR INTE!! de Er ELsKiGtTTt AktaA FarliGa M0NstrEenN111 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 VOTE: JA Skillnaden mellan F.E.A.R och doom3 (skräckmässigt) är att på doom3 så sitter man på helspänn hela tiden, och i F.E.A.R så vet man när skräcken ska komma. Jag menar sålänge man skjuter soldater så. Nu kommer jag iofs få alla som inte tycker om Doom3 emot mig eftersom dom tycker att det är repeterande blabla.. JAJA WHATEVAVAVAVA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts