Jump to content

Vågar jag?

.:Gurkan:.
 Share

Vågar jag köra Doom 3?  

36 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men va fan det är väl olika för varje person? Onödig poll ;)

:P Herre, Dom kan väll berätta om hur dom tycker spelet är. Det brukar vara rätt så lika...

EDIT: Jag hatar ironi, det kommer att förstöra jorden en dag. Ironi = farligt för mänskligheten

Redigerad av .:Gurkan:.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P Herre, Dom kan väll berätta om hur dom tycker spelet är. Det brukar vara rätt så lika...

EDIT: Jag hatar ironi, det kommer att förstöra jorden en dag. Ironi = farligt för mänskligheten

Jo men hur fan vet vi om du tycker det är läskigt? Man kanske skulle kunna fråga om det är läskigt men inte "Är detta läskigt"? Skulle man då fråga om t.ex. san andreas "Tycker jag det här är kul?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

F.E.A.R är läskigare än Doom 3? :P

Doom är liksom, "Ravrrh" "Huh?" "Wtf är min fiende?" "RARRH!" "AHA!" "Pang"

F.E.A.R är mera, "Hjärtat ticka" "Hörlurarna Skriker" "Ahhh hjälp, det är tjejen" "Gå iväg, gör mig inte illa" :'( "Phuu.."

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VOTE: JA

Skillnaden mellan F.E.A.R och doom3 (skräckmässigt) är att på doom3 så sitter man på helspänn hela tiden, och i F.E.A.R så vet man när skräcken ska komma. Jag menar sålänge man skjuter soldater så. ;)

Nu kommer jag iofs få alla som inte tycker om Doom3 emot mig eftersom dom tycker att det är repeterande blabla.. JAJA WHATEVAVAVAVA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...