iweX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Battlefield? Cs? men som är gratis och där de e många svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Cs? men som är gratis och där de e många svenska... Snackar vi onlinespel eller onlinerollspel? Testa LieroX, kul och många svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Cs? men som är gratis och där de e många svenska... Han frågade efter ett svenskt onlinespel och Battlefield är det enda som jag vet om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Snackar vi onlinespel eller onlinerollspel? Testa LieroX, kul och många svenskar. Det är Sk*t kul vi brukar lira det på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 WOW trail kanske funkar här http://www.3dgamers.com/games/rainbowsix4/downloads/ klicka på wow free trail sry för dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 WOW trail kanske funkar här http://www.3dgamers.com/games/rainbowsix4/downloads/ klicka på wow free trail sry för dubbelpost Den är också för North America. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag skulle gärna vilja ha några förslag på gratis onlinerollspel. Det behöver inte vara helt gratis bara det är gratis att spela. Star Wars Galaxies - Monster Server Helt klart det bästa spelet som någonsin funnits... värt att testa... det är en gratis privatserver, som man kan spela SW:G innan SOE nerfade allt!!! ps. inte öppen än, men håll ett öga på sidan och registrera dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Heho! Ibland leker livet! Precis när jag insett att jag inte kommer kunna få testa på WoW skickar min systers pojkvän 14 dagars trial till mig på posten! Mohaha, ska installera ikväll! Klad Siana. :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts