MAFIA_KING Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Går ju inte att ladda ner Silk Road atm, ngn som kan? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vart finns det nån/något trail version på wow eller swg Fanns för nord amerika innan. Kolla på fileplanet.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Tack tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Fanns för nord amerika innan. Kolla på fileplanet.com. Wow! Det visste jag inte! 14 days, here I come! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Detta har jag kommit på: 1. Spelet är under betatestning 2.Den hemsidan som sades i denna topic är ej den officiella, Denna är den riktiga. 3. på den officiella hemsidan sägs det att en ny betatestning lär komma om någon vecka, får väl helt enkelt vänta... Jahapp finns inget smiley man kunde göra nu typ denna kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Behöver en cd-kod till wow trail vet nån vart man kan få tag på en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Här finns en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Fanns för nord amerika innan. Kolla på fileplanet.com. Du måste ha ett amerikanskt IP-nummer för att registrera dig där, plus att du måste ha ett kreditkortsnummer, creditcard generators funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Silkroad funkar ju inte nu .. någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Funkar inte för mig heller....men ni kan ju testa detta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ni kan testa den tjugofjärde januari då är de 3 beta testet. hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Funkar inte för mig heller....men ni kan ju testa detta spel Ser ganska kul ut . Testar inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Testa på du...synd att d ska vara nedladdning från BitComet ist från vanliga sidor t.ex Downlod.com, vilket gör det extremt jobbigt om man inte har Bitcomet (eller någon Torrent Klient). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Tycker det verkade som att många var intresserade av Silk Road, skulle bara säga att betan har öppnat. Själv ska jag precis starta spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Fanns för nord amerika innan. Kolla på fileplanet.com. Den slutar aldrig tanka för mig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Den slutar aldrig tanka för mig :/ Det funkar ju ändå inte, om det e wow du pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vad gör man på Maplestory? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vad gör man på Maplestory? Slåss mot monster och går upp i level. Det är jävligt kul faktiskt när man är några stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Slåss mot monster och går upp i level. Det är jävligt kul faktiskt när man är några stycken. Ok tror jag ska prova... Finns de inge svensk online spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ok tror jag ska prova... Finns de inge svensk online spel? Battlefield? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts