RavenE Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) I mappen där alla mina nedladd....*host*....ärligt köpta låtar ligger, kan jag på nått sätt sortera dem så att den senaste nedla...köpta kommer först? Edit: nu vet jag hur man ska göra Redigerad 12 januari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja, för hand endast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Högerklicka >> sortera efter ändrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Nope..nu vet jag hur man gör... Visa ->Ordna ikoner efter->Ändrad Finns ej Ändrad där, så gör såhär: Visa->Välj kolumner->Bocka i "Ändrad"->Gör som på första Redigerad 12 januari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Nope..nu vet jag hur man gör... Säg ifall andra har samma problem Redigerad 12 januari, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Säg ifall andra har samma problem Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Nöjd? JAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 JAA Bra det Känner på mig att det snart kommer en mod och låser tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts