Tux Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag vill gärna praoa på något som har med Programmering och Webdesigning att göra. Några heta tips kanske? Detta gäller Malmö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag vill gärna praoa på något som har med Programmering och Webdesigning att göra. Några heta tips kanske? Detta gäller Malmö! Prova sydsvenskan eller metro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Prao suger...de är bara ute efter gratis arbetskraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Prao suger...de är bara ute efter gratis arbetskraft. So? Nåt han måste göra. Du hjälper honom verkligen jättemycket att hitta en plats genom att skriva sådär. Föresten, prao är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 I vilken skola går du Tux? Sj går jag på Dammfri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 I vilken skola går du Tux? Sj går jag på Dammfri. Jag går på Augustenborgs skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag går på Augustenborgs skolan. Känner du Hamodi från HD? Han gick i min skola innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Känner du Hamodi från HD? Han gick i min skola innan. Jag känner ingen Hamodi.... HD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag känner ingen Hamodi.... HD? Hermosdal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hermosdal. Jaha. Men som sakt jag känner ingen Hamodi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Prao suger arsle-...-.---.. I sexan skippade jag det, i åttan tilldelades jag en skitprao, i nian skippade jag det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Prao suger arsle-...-.---.. I sexan skippade jag det, i åttan tilldelades jag en skitprao, i nian skippade jag det ^^ Hur lyckades du med det? Bara struntade i att dyka upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Näe ja struntade i att skaffa nån! Fick gå i en annan klass, asnice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 En tjej i min klass, som dessutom var praoansvarig, var i Stockholm o shoppade och skit, med andra ord, hon sket i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har faktiskt aldrig förstått varför folk klagar på praon. Det är ju lätt mycket roligare än skolan iallafall, det borde väl alla tycka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har faktiskt aldrig förstått varför folk klagar på praon. Det är ju lätt mycket roligare än skolan iallafall, det borde väl alla tycka? Mm, håller med. Min prao i sexan var pisskul. Praoade tillsammans med 2 kompisar hos en gumpalärare på ett gymnasium, hade en hel gympoasal för oss själva i 3 timmar. Sen var vi med på 2 lektioner och åt bullar, det var skitroligt. Vet inte var jag ska praoa nu i åttan, kanske ska försöka få prao på Barometern, största lokaltidningen här i Kalmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ska praoa på videobutiken. När min bror gjorde det gjorde han ingenting förutom att glo på filmer. Teehee. 11-14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ska praoa på videobutiken. När min bror gjorde det gjorde han ingenting förutom att glo på filmer. Teehee. 11-14. Jag med, ROCK N' ROLL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Praoade på en mataffär. Kännde mig som en barnarbetare i Kina . det enda jag fick göra var ganska tunkt fysiskt arbete; Bära upp lådor med mjöl på höga hyllor osv. Dem andra i personalen satt bara i kassan =\. Men det var mycket roligare än den jävla skolan iaf. Fick ju en belöning i slutet på veckan Edit : För att gå on topic : Datorförsäljare? Reklambyrå? Redigerad 12 januari, 2006 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Själv praoade man på Carlings i Linköping nu i nian. Nästan de två bästa veckorna i mitt liv. Nästan. Fick ju handla vad jag ville/hur mycket jag ville med personalrabatten. 40%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts