chiligr Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Storartade band fortsätter; Metallica. Orkade inte alla...men du har rätt...finns ett stort anta till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Min farsa och hans band spelade på Sweden Rock 2005 i öltältet dock men de var jävligt uppskattade ska spela i år också, check em out ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Min farsa och hans band spelade på Sweden Rock 2005 i öltältet dock men de var jävligt uppskattade ska spela i år också, check em out ffs Haha, coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Tyvärr så har inte något livsviktigtattse-band kommit än... Om motörhead kommer så kanske jag överväger ett besök... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Skulle dit men det blev inte så.... Antflaxx ska dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 INGET bra band där ska inte dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Alice Cooper kommer ju för helvete! Vet ej om jag lyckas ta mig dit dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Bra band med Alice Cooper, Def Leppard, Deep Purple och Whitesnake. Men jag kommer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Nope. Klart du ska dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Självklart finns det många bra band.-..men inte nåt som man bara måste se...kommer om motörhead kommer som sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Klart du ska dit Kanske nästa år, har inga pengar alls just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Min pappa lät intresserad när jag påminnde honom om detta. Vem vet, man kanske tar sig dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag ska försöka ta mig dit, om jag har råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts