leftbehind Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja, om ca 5 månader är det dags för Sweden Rock Festival igen, 8-10 Juni, någon som ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vilka spelar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Beror på faktiskt. Det enda halvintressanta band som är klara är ju Deep Purple. Om det kommer mer BRA band som jag vill se så kanske kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Kanske om det skulle varit för en 25-30 år sedan eftersom möjligheten att Uggla skulle vara där hade funnits. Men hm.. kanske nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 JEPP JAG SKA DIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Här min fränder, kan ni läsa allt om banden, imorron släpps en ny headliner* SWEDEN ROCK FESTIVAL*klick* *Headliner är huvudbandet för dom som inte visste det. 3 huvudband kommer, Deep Purple är ett, ett till kommer imorgon (fredag) Trodde inte en jävel skulle dit. Redigerad 12 januari, 2006 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag ska inte dit.. Men mamma brukar vara där så hon ska väl dit i år med.. Hälsa henne om ni ser henne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) GåRRR hellre på hultan Redigerad 12 januari, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag ska inte dit nu när jag har sett vilka band som skulle komma. Jag kände bara igen Deep Purple FFS !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Du! Det kmr presenteras 40 band till t.o.m i mars. Imorrn släpps ett större. Får från den listan rekommendera W.A.S.P och Evergrey, så även Deep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Beror på om nåt avgörande avslöjas imorgon... men för fan! bara motörhead kommer så e jag nöjd och väskan e packad! (vet att det inte kommer bli headline-releasen imorrn...då de inte är sverige-exklusiva... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hade planer på att dra dit i somras, bara för att Mötley var där. Men vafan, Sölvesborg. Det är ju alldeles för långt dit. Tror förövrigt att dte inte kommer komma lika bra band iår som Crüe förra året. Visst visst så är Deep Purple med, men alltså. Ja alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 VEMOM kommer ju för i helvete!!!! ses på Sweden rock festival bröder!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Venom, har ej hört som mkt, men dom har inte spelat ihop på ett tag Tänk på att det är 30-35 bandavslöjanden kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nej. Rocken är död : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nej, det är den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nej, det är den inte. Hehe, don't get me started... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hehe, don't get me started... Låt oss se vad du har att säga när vi säger att, nej, det är den inte? Många av de stora banden lever kvar: sabbath,maiden,priest, W.A.S.P, Motörhead...(och sen så ska vi säga att rocken aldrig kan vara död så länge Ian fraser "Lemmy" kilmister är i livet!)... Sen så har många av de stora banden som "dött" lämnat medlemmar som startat nya band...(velvet revolver mfl.) Är det nåt som kan säga att rocken är död? Nya storartade band uppstår hela tiden! System of a down ä-r ett... ha det najs:=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Storartade band fortsätter; Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts