eliizar Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Tog 2 timmar att göra och består av över 700 bilder och bara den första sekvensen tog 300 av dem. Förövrigt hanlar den inte om nått är bara ett test. Visa mig den fula filmen En spegel spegel på väggen där Samma med annan musik och bättre bild öpnna med vlc *piiip* Redigerad 12 januari, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Tankar nu ÄDIT: Hähä, snyggt gjord! *SPOILER* Mycket dramatiskt när han får bollen på sej. Redigerad 12 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Bollen? det är banne mig en enkrona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 The länk fungerar itne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 TESTA DENNA fixade en mirror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Bollen? det är banne mig en enkrona Haha, jaså? Ja, ingen é perfekt jaeger: Du får vänta i en sisådär 5 sekunder, sedan börjar nedladdningen av sej själv. Redigerad 12 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ful? Den var ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja, den var sannerrligen ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Haha, strålande! Fast du skulle lagt skärpan på leran, mer. Men du kanske gjorde den med webcam? Sen behövde den inte gå så snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Haha snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Eliizar, du vet att jag älskar alla dina filmer, men den här tar bannemig priset! Grym!!! Utveckla!! Vi vill se en fortsättning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Eliizar, du vet att jag älskar alla dina filmer, men den här tar bannemig priset! Grym!!! Utveckla!! Vi vill se en fortsättning!!! Yeah tack Jo jag får försöka fixa nått med lite mer handlin kanske.. Men först ska jag fixa en bättre kamera med bättre bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Coolt^^ värsta pigu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ascoolt. En emmy till dig. Gör en ny med Sahara Hotnights och, viola du får kanske till och med en oskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Grymm, riktigt grymm. Kort och gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Tråkig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Tråkig? Vad kan man begära? Det är ju leran som gör den bra. Jag skulle inte orka göra något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Den rockar med tanke på att de var en ler film kan inte fatta hur många bilder de måste va i varigt och gjort Walis och Gromit och varulvskaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts