KalleR Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Att snubbla och andra omogenheter har du också växt ifrån eller? Läs rubriken!! Snubblar händer väl att man gör, speciellt fredag och lördagkvällar, men jag brukar undvika att snubbla från något ganska högt. Subblar jag tar jag som ren reflex i med händerna, hur borta jag än är. Redigerad 12 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Läs rubriken!! Snubblar händer väl att man gör, speciellt fredag och lördagkvällar, men jag brukar undvika att snubbla från något ganska högt. Subblar jag tar jag som ren reflex i med händerna, hur borta jag än är. Eh, vi har så höga trottoarer vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag brukar landa i typ lille-skutt style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag landar och ser glad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) På röven. alltid. inget annat. som en katt! Förutom om SlewME skulle ligga på marken nedanför. Då skulle jag landa med fötterna. Alltid Redigerad 13 januari, 2006 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag är He-Man! Åååh! Inte duu! Skoja bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag landar inte. Jo du landar men din kroppsmassa tar emot dig med en sån dämpning på grund av alla billys pizza du sätter i dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag landar inte. Precis, riktiga grabbar flyger iväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Förutom om SlewME skulle ligga på marken nedanför. Då skulle jag landa med fötterna. Alltid Jag respekterar om du ogillar mig men ge fan i att nämna mig i dina trådar/inlägg. Redigerad 13 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Landar med endast fötterna i marken och får as ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Landar med endast fötterna i marken och får as ont! Vad du särskiver hela tiden då Mikael Jag landar på magen. Logga in på msn Micke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag brukar landa i typ lille-skutt style. Med stora fötter och stora öron och en fluga runt halsen, eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag kan inte falla ner...jag är ju stålmannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag kan inte falla ner...jag är ju stålmannen. Kryptonit yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Aaaaaaaaaaaaaj....faller ner medvetslös. Oh...ny val i vote : Medvetslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag brukar inte falla från så höga ställen.. Men jag landra nog på fotterna och bryter åtskilliga mängder tår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vote: Fötterna med händerna i marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag respekterar om du ogillar mig men ge fan i att nämna mig i dina trådar/inlägg. Jag ogillar inte dig. Du är ascool Dessutom nämner jag inte dig i alla mina inlägg. Så, åter till topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag ogillar inte dig. Du är ascool Dessutom nämner jag inte dig i alla mina inlägg. Så, åter till topicen Nej, det har du rätt i. Var lite väl hård kanske. Men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jo du landar men din kroppsmassa tar emot dig med en sån dämpning på grund av alla billys pizza du sätter i dig. Nej, HOWHOW landar inte. Så har det alltid varit, kommer alltid att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts