VaXXoR Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Fäler ut landnings ställen å landar sakta å bromsar ätta helvete vote: på fötterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jävla schyst att landa på magen eller ryggen Arghhh , Nä men typ det blir som det blir Vote annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 BRA TRÅD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vote: Annat, Landar på huvudet så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja landar alltid försiktigt på händerna...Ninja Style (kän mystiken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 .beror på...hoppar jag på brädan...(snow) så kan det gå lite hursom helst...mest fötterna dock...men revbenen,röven,huvet har hänt..förresten...rekomenderar ni hjälm...vet inte riktigt vad det är... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 PÅ benen, råkade trycka fel... Men nu värkar det som att en våg med massa onödiga polls har dragit igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Spider, Man and Spiderwoman... GTAsajten goes Justice League! ... Ingen mer som vill bli med i Justice League? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Vote: Annat, beror lite på.. en murjävel vid skolan är 2 meter hög, när jag hoppar ner från den så landar jag på fötterna och med händerna i marken.. Men när jag hoppade ner från hustaket på 3½ meter så landade jag på benen och sen rullade lite, eftersom det är en liten kulle där jag landar Redigerad 12 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Bror på situationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 VOTE:Annat... somnar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Spider, Man and Spiderwoman... GTAsajten goes Justice League! ... Ingen mer som vill bli med i Justice League? Jag är He-Man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Själv landar man som Sam Fisher. Ånej, det var ju det jag tänkte skriva med, när jag såg den här tråden. Fast nu gör jag det med iaf. Voté: Annat. (Sam Fisher-style) //härm-ante Redigerad 12 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 -ja för fan de vet vi. varenda gågn jag ramlar så landar jag så & så. jävla bra tråd. grattsi du har vunnit en nominering till 2006s onädigaste tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Drar en mollbergare i pik och landar på ena handen. Vote: Händer & Fötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Om jag ramlar så tar jag väl emot mig med händerna. Annars siktar man väl på att landa stående.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har inte landat än. Haehaehae. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har inte landat än. Haehaehae. *Fnitter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Brukar inte falla. Hoppa från gungor och klätterställningar och sånt har jag växt ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Brukar inte falla. Hoppa från gungor och klätterställningar och sånt har jag växt ifrån Att snubbla och andra omogenheter har du också växt ifrån eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts