Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Landar på din mamma. Har detta gått snäppet för långt? Nejdå. men snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag med! Coolt, då kan du vara Spider så kan jag vara Man. Tillsammans är vi ManSpider yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Fötterna. Ibland med händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hur menar ni när ni rullar? Rullar ni i luften och landar? Vote: Fötterna med händerna i marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hur menar ni när ni rullar? Rullar ni i luften och landar? Vote: Fötterna med händerna i marken De rullar runt när de flyger, sen landar de på skallen. Själv landar man som Sam Fisher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag landar jämt på Gudrun schymans stortå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Coolt, då kan du vara Spider så kan jag vara Man. Tillsammans är vi ManSpider yo! Yeah! "Spiderman, spiderman. Does everything a spider can" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag faller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Landar på din mamma. Har detta gått snäppet för långt? Ja, fy fan. Jag gör ett doubble- jump, som i alla platformsspel, och slipper därmed att landa fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hur menar ni när ni rullar? Rullar ni i luften och landar? Vote: Fötterna med händerna i marken Dom hoppar, landar på fötterna, gör en kullerbytta, en bakåtvolt följt av en quadrapple och sen 3 handvolter =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Går igenom marken och in i värsta euforin, gestaltat av vatten a la Snatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Coolt, då kan du vara Spider så kan jag vara Man. Tillsammans är vi ManSpider yo! Jag landar också som Spiderman ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vote: Rullar runt = Tigerlandning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag landar också som Spiderman ju.. Hmm... Nu blev det knepigt. Du kan vara spiderwomen som bekämpar hemsk smuts, lagar häftig mat i köket och får hälften så mycket betalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hmm... Nu blev det knepigt. Du kan vara spiderwomen som bekämpar hemsk smuts, lagar häftig mat i köket och får hälften så mycket betalt. Hahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hmm... Nu blev det knepigt. Du kan vara spiderwomen som bekämpar hemsk smuts, lagar häftig mat i köket och får hälften så mycket betalt. ...Och som en dag får nog, lämnar sitt gamla liv bakom sig, och blir känd som Spiderwoman! Kvinnan som kan..Eh..Landa som Spiderman! Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 ...Och som en dag får nog, lämnar sitt gamla liv bakom sig, och blir känd som Spiderwoman! Kvinnan som kan..Eh..Landa som Spiderman! Okej? Spiderwomen! En kopia på Spiderman! Exakt som Catwomen och Batman. Senare kommer de göra en film om dig som är så värdelös att alla gråter, de enda som ser den är tonnårspojkar som komenterar din "hylla". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Spiderwomen! En kopia på Spiderman! Exakt som Catwomen och Batman. Senare kommer de göra en film om dig som är så värdelös att alla gråter, de enda som ser den är tonnårspojkar som komenterar din "hylla". Bättre än inget. Folk får iallafall se min otroliga förmåga att landa som Spiderman. Och det är ju självklart det som är det viktigaste med det. Så det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hmm... Nu blev det knepigt. Du kan vara spiderwomen som bekämpar hemsk smuts, lagar häftig mat i köket och får hälften så mycket betalt. Hahaha humor för fan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Beror väll på, inte direkt nåt man bestämmer jämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts