kattälskaren Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vote: Rullar runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 På fötterna, Ska man sikta på att landa på röven eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 På fötterna, Ska man sikta på att landa på röven eller? Om man har ett stort arsel, så kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Röven:P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hmmm.. Det beror på. Om jag ramlar, så faller jag bara. Om det är freerunning, så rullar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Rullar, som Blade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) På fötterna för att mina reflexer är övernaturliga. Men oftast landar jag som honom. Redigerad 12 januari, 2006 av Coach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag landar som Spiderman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Röven är skönt att landa på, och magen likaså. Men själv brukar jag landa på fötterna nmed händerna i marken... hällre skrapa upp händerna än att bryta svanskotan eller ryggen. Dock så brukar jag nästan aldrig ramla från höga höjder, då jag för det mesta sitter inne på dagarna... Vote: På fötterna med händerna i marken. Redigerad 12 januari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag landar som Batman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vote: På fötterna med händerna i marken. Men det gjorde ganska ont att landa så från ca. 3,20m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag landar som Spiderman. Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag landar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vote: Fötterna med händerna i marken (...av ren reflex) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag måste nog säga efter många timmars(?!) tänkande. På fötterna? (Jag vet att det é en kuggfråga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hukar mig lite i luften när jag landar tar jag händrna i marken och gör en kullerbytta(hah, eller vafan det heter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Röven:P:P Stackars din svanskota! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag landar som Batman Jag landar som dr.Mugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vote: Annat. Jag svävar ner till marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Landar på din mamma. Har detta gått snäppet för långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts