Foo Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 En annan sak jag vill veta är vilken av de 2 som är bäst ljudmässigt.... och vilken som är nyast! ^^ TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Min kompis har (hade) "Pluggen" och jag har provat dem, och de verkade mycket bra, iaf till ljudet, men de kändes lite konsiga på något sätt, något som man säkert vänjer sig med efter en tid. Spark har jag aldrig provat, så jag vet inte. Själv hade jag tänkt skaffa Shure E2 (eller E3), men de är MYCKET dyra, och det finns inte speciellt många som säljer sådana (inte vad jag hittat), du kan ju ta en titt på shure.com Redigerad 12 januari, 2006 av Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Om dom är ens hälften så bra som SonyEricssons nya standard headset som också bygger på öronpropps principen är dom klart värda att köpa. Dom: Redigerad 12 januari, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Morsan har ett par Koss The Plug och det är jävligt bra ljud i dom. Men "kuddarna" är inte dom bästa för mig (och ni) som har småöronkanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Jag har testat Koss spark. Tycker dom ploppar ur öronen alldeles för ofta . Men när dom väl sitter på plats så är dom riktigt bekväma och har ett bra ljud. Det är lite läskigt att ha dom på sig faktiskt, eftersom man inte hör någonting av det som händer omkring en. Köp Koss Spark i Ullared (Gekås eller vad det heter)! Mamma köpte dem där för 30 spänn. Förresten så är Koss Spark nyast. Redigerad 12 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Testa? allas öron är inte exakt lika varandra, så några som passar bra på mig kanske passar dåligt på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Testa? allas öron är inte exakt lika varandra, så några som passar bra på mig kanske passar dåligt på dig Man kan väl inte testa i affären heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nej men man kan köpa dem i affären. Sen går man hem och lyssnar på musik och är glad. enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts