P-C Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Åfyhelvete vad jag trött jag på denna skit. Har haft samma tre album (mutter, Reise Reise och Eifersucht) på min iPod i typ tre månader. Det går inte att lägga över nya! Jag har uppdaterat iPoden och iTunes men inget funkar! http://img222.imageshack.us/img222/8054/fele6gb.jpg Redigerad 11 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Testa en annan klient. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Testa en annan klient. Som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Återställ allt på den och lägg över igen bara då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Som? Xpod, EphPod, anapod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hur kan man överhuvudtaget köpa något från apple? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hur kan man överhuvudtaget köpa något från apple? För att den är vit och alla andra har sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Åfyhelvete vad jag trött jag på denna skit. Har haft samma tre album (mutter, Reise Reise och Eifersucht) på min iPod i typ tre månader. Det går inte att lägga över nya! Jag har uppdaterat iPoden och iTunes men inget funkar! http://img222.imageshack.us/img222/8054/fele6gb.jpg Jag hatar itunes man kan typ inte öppna hårdisken på den o lägga in andra filer som en vanlig mp3 Apple suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hur kan man överhuvudtaget köpa något från apple? För att den är funktionell och lätthanterlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag hatar itunes man kan typ inte öppna hårdisken på den o lägga in andra filer som en vanlig mp3 Apple suger @GRIM:Det kan man visste, Det ända man behöver göra är att kryssa i Itunes och gå igonom utforska @PC: Jag tror att inte finns längre i den map du hade den. Musiken sparas inte i Itunes den tar musiken från den plats du har anget den ifrån, SÅ jag tror att den låt du försöker skicka till ipoden inte finns i mappen men ändå står med i Itunes...Det är så för mig iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 För att den är funktionell och lätthanterlig. Det är dom flesta mp3spelarna. Så det måste finnas en bättre ursäkt. @KalleR: Ja det är väl bra då. Går den sönder kan man bara sno en annan som har den på stan. Så är det lugnt igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag hatar itunes man kan typ inte öppna hårdisken på den o lägga in andra filer som en vanlig mp3 Apple suger Haha. Det är ju så jävla smidigt så det finns inte. Eller det kan bli lite jobbigt om låtarna inte redan är "taggade",men annars är det ju underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det är dom flesta mp3spelarna. Så det måste finnas en bättre ursäkt. Apple ligger alltid steget före, när apple börjar med att man kan ha film så kommer de andra med 2 färgs skärmar. Sen har ju inte du kommit med någon bra förklaring varför man inte ska köpa från dem. Okej, andra mp3'er kanske också är händiga men apples produkter är knappast sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Edit: ... Redigerad 12 januari, 2006 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vad i hela...?!? Sen tråden skapades har inbillat mig att det står "iPod - I-landsproblem". Weird. Kanske för att de två är typ synonymer. Men nu ser jag rätt! Hm, skumt. Borde kolla synen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Provat göra en återställning? (ta bort allt på hårddisken och återställa firmware.) Om du inte redan har gjort det så kan jag hjälpa dig med att lura den att den behöver uppdateras, så att du kan dra på samma firmware igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 TIPS 2: Håll inne Meny och Mitten knappen i 20 sekunder och reseta ipoden. Inget försvinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Xpod, EphPod, anapod Tack, ephPod är mycket skönare än iTunes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hur kan man överhuvudtaget köpa något från apple? För att få kvalitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 För att den är funktionell och lätthanterlig. ...och för att dom är så jäkla SNYGGA. Älskar apple. Känns fel att sitta med en ful jämra PC framför mig ur ren estetisk synvinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts