syyyg Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ja undrar om True crime new york city, L.A rush och The warriors är värda och köpa? Lägg gärna in lite kommentarer och säg va ni tycker om just de här spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ja undrar om True crime new york city, L.A rush och The warriors är värda och köpa? Lägg gärna in lite kommentarer och säg va ni tycker om just de här spelen. True Crime har jag inte spelat men det ser kul ut. L.A rush tyckte jag var super tråkigt. The Warriors visste jag inte ens fanns, men får väl kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) True Crime har jag inte spelat men det ser kul ut. L.A rush tyckte jag var super tråkigt. The Warriors visste jag inte ens fanns, men får väl kolla upp det. E du en tjej?` Ok så L.A rush e inte värt å köpa då? Redigerad 11 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) True Crime é det aboslut, förbaskat kul spel. Håller dock inte så länge. De andra spelen har ja' inte spelat men The Warriors ser trevligt ut Varför skulle giZmo vara brud? Redigerad 11 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Varför skulle giZmo vara brud? Bara fick för mig de med ögat som bild. Många tjejer brukar ju ha sitt öga som bild på te x msn och jag har inte sett några killar ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Bara fick för mig de med ögat som bild. Många tjejer brukar ju ha sitt öga som bild på te x msn och jag har inte sett några killar ha det Nej jag är inte en "chica" Nu har jag kollat på bilder och sånt från The Warriors och det såg trevligt ut. EDIT: Bara för att jag blev så förolämpad av dig så har jag bytta avatar (och sig) Redigerad 11 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 L.A. Rush måste vara det sämsta någonsin. Knappt värt att ladda ner. True Crime: NYC är väl värt att köpa...även om jag skaffade det på ett annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 The Warriors är lätt värt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 The Warriors är roligt men kort,handlar om gänget "The Warriors" som gör allt för att vinna respekt på gatorna eller klara sig från andra gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts