Jump to content

Troligen Black Monday's svåraste final uppdrag

Don Salvatore
 Share

Recommended Posts

Black Monday Chapter 'The Vor'

Har fastnat på uppdraget 'The Vor' nummer 21 eller vad de nu e, 19 kanske iaf...

Det slutar men att man skall döda bossen Nadya uppe på en massa hustak.

(Efter att ha skutit sig in genom en mycket lyxig våning!)

Problemet är bara att när man slutligen kommer fram är hon dock odödlig, med såväl vapen som när man försöker slå ner henne.

Lyckas bara inte, undrar hur man ska kunna döda henne. Läste någonstans att man kunde slå ner bossen, men icke! Slagen biter inte.

Behöver lite hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet ett väldigt bra tips som gör så att man kan döda mesen. Som du ser så är det något slags glastak på samma tak som man ska döda henne på. Eller jag vettefan om det är glastak men det ser ut som det iallafall. Det finns ett litet ställe man kan stå på där så hon inte kan träffa dig utan hon träffar taket istället. När du då står där kan du manuell-sikta på henne. Hellst på fejjan för det tar mest skada, sen ska hon sedemare vara dödad. Om du inte kommer ihåg hur man manuell-siktar så gör man det med R2 har jag för mig.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet ett väldigt bra tips som gör så att man kan döda mesen. Som du ser så är det något slags glastak på samma tak som man ska döda henne på. Eller jag vettefan om det är glastak men det ser ut som det iallafall. Det finns ett litet ställe man kan stå på där så hon inte kan träffa dig utan hon träffar taket istället. När du då står där kan du manuell-sikta på henne. Hellst på fejjan för det tar mest skada, sen ska hon sedemare vara dödad. Om du inte kommer ihåg hur man manuell-siktar så gör man det med R2 har jag för mig.

Lycka till!

Vill inte verka noobig men, visste faktiskt inte att det fanns flera sätt att sikta än på manuellt vis. - Har spelat igenom stort sätt hela spelet tills 'The Vor' och har alltid manuell-siktat och skutit.

Hur siktar man då automatiskt?

P.S. Tack för tipset, subban står lite kul till, tror inte jag sätt ett glastak-liknande (kanske kan jag hitta det senare), men är det precis framför subban eller någonstans runt omkring.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill inte verka noobig men, visste faktiskt inte att det fanns flera sätt att sikta än på manuellt vis. - Har spelat igenom stort sätt hela spelet tills 'The Vor' och har alltid manuell-siktat och skutit.

Hur siktar man då automatiskt?

P.S. Tack för tipset, subban står lite kul till, tror inte jag sätt ett glastak-liknande (kanske kan jag hitta det senare), men är det precis framför subban eller någonstans runt omkring.

För att sikta automatisk trycker du på R1, då siktar han av sig själv. Starkt utav dig förövrigt att klara dig igenom nästan hela storyn med manuellt sikte, det btyder att du kommer ha ganska simpelt att döda Nadya.

Det här glastaket jag menar är det här ljusblåa taket precis brevid/bakom/framför där Nadya står.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att sikta automatisk trycker du på R1, då siktar han av sig själv. Starkt utav dig förövrigt att klara dig igenom nästan hela storyn med manuellt sikte, det btyder att du kommer ha ganska simpelt att döda Nadya.

Det här glastaket jag menar är det här ljusblåa taket precis brevid/bakom/framför där Nadya står.

Tack för tipsen!

- GTApimpfoolife

- Cortez

Har ju spelat The Getaway ettan, helt med manuellt sikte.

Tid tog det, svårt var det, men jag tyckte om svårighetsgraden.

Också kommer det fram att man kunde SIKTA automatiskt...

Jaja, det var väll jag som inte kollade, men så svårt är det inte när man e van.

Lyckas döda alla ryssar uppe på taket, men kvar vad den mesen. Odödlig.

Tack iaf. ska bli kul att spela nu!

post-17-1137074797_thumb.jpg

Redigerad av Don Salvatore
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det här är bara för kul!

Don Salvatore: Du ser den bilden du har laddat upp där. Ja den där bilden när Eddie springer ner för trappen. Kolla på det där vita huset till höger på bilden. Kolla extra noga på taket på det. Ser du vad det är på taket där, det där ljusblåa/turkosa glasgrejen. Det är allltså en sån man ska ställa sig bakom när man ska döda Nadya.

Lycka till nu...

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor