Addepladde Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 När jag ska öppna en speciell fil så kommer någon ruta upp och det står ungefär så här: Du har inte rätt behörighet för att öppna denna fil. Eller något liknande, hur kan jag öppna den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 När jag ska öppna en speciell fil så kommer någon ruta upp och det står ungefär så här: Du har inte rätt behörighet för att öppna denna fil. Eller något liknande, hur kan jag öppna den? Med vad öppnar du filen och vad är det du vill öppna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Grejen är att det på ovansidan av förpackningen finns två flikar, som går att böja uppåt. Du böjer upp den ena (du vet vilken, det finns en streckad linje på den) och river av den. Det står förmodligen också "Riv ända hit", så du river så långt och sedan är den öppnad! Sorry, någon var tvungen. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Öppnar den inte med något alls, eftersom den inte går att öppna. Men, jag dubbelklickar på den. En fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Grejen är att det på ovansidan av förpackningen finns två flikar, som går att böja uppåt. Du böjer upp den ena (du vet vilken, det finns en streckad linje på den) och river av den. Det står förmodligen också "Riv ända hit", så du river så långt och sedan är den öppnad! Sorry, någon var tvungen. =/ Du glömde att man måste skaka först Annars blir filen rinnig och äcklig Redigerad 11 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Du kanske är inte admin på din dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Du glömde att man måste skaka först Annars blir filen rinnig och äcklig Bah, hemma hos mig har vi faktiskt en automatisk skakmaskin, importerad från Japan. Det är för att jag är stenrik. Ahh.. älskar Dumma Världar. Men jo, du har rätt. Skaka först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Du kanske är inte admin på din dator? Hur blir man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Du glömde att man måste skaka först Annars blir filen rinnig och äcklig Nej, tror knappast att du kan öppna filen. Filpaketet går dock att öppna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Hur blir man det då? När du loggar in på datorn, finns det flera konton till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 När du loggar in på datorn, finns det flera konton till datorn? Äh, det står att den är Datoradministratör. 1 användarkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Grejen är att det på ovansidan av förpackningen finns två flikar, som går att böja uppåt. Du böjer upp den ena (du vet vilken, det finns en streckad linje på den) och river av den. Det står förmodligen också "Riv ända hit", så du river så långt och sedan är den öppnad! Sorry, någon var tvungen. =/ Jag tänkte ju skriva det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ingen som vet svaret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Verkar inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Det kan ju vara skrivskydd på mappen... det tas bort genom att högerklicka>egenskaper>och så kryssar man av skrivskyddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts