Jump to content

RÅNA! i ett soligt San Andreas

Recommended Posts

Tvivlar starkt på att han skulle kunna det. Jag tror faktiskt inte ens att han hittar hit eller sedan kan eller orkar få tag på rackarn som skrev det.

Och han sa inget offensivt. Han bara sa precis som det är. Om Thompson dör så skulle GTA-spelen få mer fritt. Det är fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Topicen handlar alltså om att råna affärer, Varpå du kommer och babblar om Mellie och "Breaking The bank at Caligulas", SÖK! Och kom ihåg Caps Lock

GTA som Postal!? Glöm det!

Vad jag menar ''som postal'' är våldet I det och inte som spelet. Tex. att man kan stycka folk. Overkligt om man kör upp en motorsåg i magen på nån eller bara att man tok sågar nån utan att personen får en skråma. Och att det skulle kunna bli skotthål också. Sen om man andvänder baseboll trä eller liknande får personerna blodiga eller blå delar(i andsiktet eller på bara överkroppen). Sen det det bästa- ragdoll fysik på alla människor! Sen att det stänker blod på tex. en bil,väg om man pepprar en person framför.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag menar ''som postal'' är våldet I det och inte som spelet. Tex. att man kan stycka folk. Overkligt om man kör upp en motorsåg i magen på nån eller bara att man tok sågar nån utan att personen får en skråma. Och att det skulle kunna bli skotthål också. Sen om man andvänder baseboll trä eller liknande får personerna blodiga eller blå delar(i andsiktet eller på bara överkroppen). Sen det det bästa- ragdoll fysik på alla människor! Sen att det stänker blod på tex. en bil,väg om man pepprar en person framför.

Ja håller med dig till ca 50%. Ragdoll fysik och att blodet kommer på bilar hade varit coolt men det coola med GTA är ju att det inte är helt verklighetstroende. Ja skulle inte gilla SA med värsta splattereffekter och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Isf om jag "Sågade" en me Motosågen skulle de spruta blod på skärmen de hade varit grymt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Macheten skruvmejseln, hamaren,revolvern,granat med detronator och M60'et.

Sen tog dom bort effekten som gjorde att det kunde spruta upp vattendroppar på skärmen om man tex. sprang I vattnet. Sen flyger det inte små ''köttbitar'' från människorna när man skjuter dom med rocketlauncher eller tar dom med motorsågen. Och påtal om motorsågen så kom det blod droppar på skärmen då man andvände den. :)

Säkerligen Jack Thompsons fel. Den jäveln! Om bara han dog skulle GTA-spelen få mer fritt. Då kanske GTA en dag skulle bli som Postal. :P

Det var väl ändå att ta i! ^_^

postal är postal. det är ju bara galet.

gta har alltid varit känsla och legat nära hjärtat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor