FerkurZ Skrivet 11 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2002 hittade 2 bilder av dom första bilderna på Vice Cityhär troligen kommer det mer....detta är nog inte riktig som spelat kommer att se ut...tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2002 FALSKT FALSKT FALSKT!! Det där är falska bilder med andra ord. Inte så lätt att veta om man inte kan tyska men det dom förklarar är alltså att bilderna är falska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Phew! man skulle ju inte vilja kubba runt med en sån där ful tröja! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 hur då falsk.....tycke jag sa det.....eller ja sa "detta är nog inte riktig som spelat kommer att se ut" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 hur då falsk.....tycke jag sa det.....eller ja sa "detta är nog inte riktig som spelat kommer att se ut" Om du kollar på den andra bilden så ser du att bakgrundet är väldigt detaljerad, som om bakrunden skulle vara en bild tagen med en digitalkamera på semester.... skulle man få se en större bild så skulle man lista ut att det var falskt på direkten. Dessutom är spelar-modellen den samma, den har bara fått ett nytt skin. Arbetaren intill känner jag också igen från GTA3.... det hela är en klipp-och-klistra-lek i photoshop... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Om du kollar på den andra bilden så ser du att bakgrundet är väldigt detaljerad, som om bakrunden skulle vara en bild tagen med en digitalkamera på semester.... skulle man få se en större bild så skulle man lista ut att det var falskt på direkten. Dessutom är spelar-modellen den samma, den har bara fått ett nytt skin. Arbetaren intill känner jag också igen från GTA3.... det hela är en klipp-och-klistra-lek i photoshop... du är smart du Hultenius Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Från Tyska till Engelska: Like already with GTA 3 emerge at present always frequent screen SHOT falsifications of GTA Vice town center. Here we have two of these copies, which made our English colleagues of GTA Scraper. The shirt looks quite stylish;), however unfortunately really only a Fake, since among other things the main character looks accurate as in GTA 3, is this however in Vice town center (80's) by a completely new one is replaced. Perhaps we should start a GTA Vice town center Screenshot Fake Kontest. Who desire has can times its graphic talent under Beweiss place. Latefirst of all end of the monthly we should come again into the benefit of genuine Screenshots as well as fresh information to Vice town center. So long we must wait however. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 om du hade läst överskriften så står det FAKE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 om du hade läst överskriften så står det FAKE Smart Mika!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 livar upp tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 livar upp tråden Ja!!!! Så blir den också sönderspammad och låst! HURRA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 livar upp tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 livar upp tråden idiot..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ursäkta mig?! här försöker man vara lite rolig så får man bara slagord efter sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ursäkta mig?! här försöker man vara lite rolig så får man bara slagord efter sig då gjorde du ett jävla dåligt jobb.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts