Gäst Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Okej, Min första stuntfilm i PC, Dock fick jag använda Movie Maker då jag inte riktigt lärt mig Vegas ännu Men klaga inte på den alltför mycket om du inte gillar den FileFront Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Tankar Tankar Tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ska ta och tanka ner imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 9 mb hehe, tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 9 mb hehe, tankar. Jag vet, Inte direkt så lång eftersom jag gjorde den på en eftermiddag med lite klipp jag har samlat på mig under dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Okej för att inte göra dig ledsen ska jag säga - jag har sett sämre men det är sällan. SoundTrack: 3/10 Stunts: 2/10 Editing och kvalité: 1/10 ______________________ 2/10 - Jobba mer på stunten - planera dom mer - kanske lite för mycket flippande med bilar - prova att göra mera motorcykel stunts. Inget illa men min första var bättre (IMO) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36281 Keep going och kolla på TMS filmer så förstår du vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Tankar nu...Blev inte igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts