Guest markus15 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Hur får man ut texturerna ur zmodeler 2??? jag har sökt på forumet men har inte hittat något om hur man får ut texturerna ur zmodeler 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hur får man ut texturerna ur zmodeler 2??? jag har sökt på forumet men har inte hittat något om hur man får ut texturerna ur zmodeler 2 Någon som kan svara på min fråga??? jag håller på att få in ett battle field 2 vapen i gta san andreas och måste få ut texturerna ur zmodeler 2 Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Någon som kan svara på min fråga??? Ta det lugnt grabben! Du får inte snabbare svar bara för att du bumpar tråden. Om det är någon som kan det svarar dom nog, men låt det gå lite längre än en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Textruerna ligger inte i zmodeler utan i en annan mapp någonstans på din dator men om du går in i material editor (hotkey E) så kan man kolla vart texturen ligger sedan lägga den i en .TXD fil med nått program (kommer inte på nått just nu) och göra vapnet till .dff men zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Textruerna ligger inte i zmodeler utan i en annan mapp någonstans på din dator men om du går in i material editor (hotkey E) så kan man kolla vart texturen ligger sedan lägga den i en .TXD fil med nått program (kommer inte på nått just nu) och göra vapnet till .dff men zmodeler Tack så mycket för hjälpen!!! Jag lägger snart upp den på gtamods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts